Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autóval való "drifteléssel"...

Autóval való "drifteléssel" (csúsztatással) nem vagyok eléggé tisztában (? )

Figyelt kérdés
Nos, tegyük fel, hogy van egy hátsó kerekes, elég erős autóm, amivel driftelni szeretnék. Tisztában vagyok, a fékek, gumik részletes fontosságával, viszont azt nem tudom, hogy hányas sebességi fokozatban a legegyszerűbb és leghatásosabb "kirakni" az autó seggét, majd csúsztatni. Nem tudom, hogy van-e tapasztalt közületek, de remélem valaki tud választ adni

2015. júl. 4. 18:03
 1/10 anonim ***** válasza:
Nem úgy van azért ahogy egy filmben hogy hopp, csússzon a segge, egy kicsit elszámolod amgad aztán árok, bokor stb, vagy épp csak fejtetőn a kocsi...
2015. júl. 4. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, bár nem tudom ez most hogy jön a kérdésemhez
2015. júl. 4. 18:58
 3/10 anonim ***** válasza:
Arra akartam rávilágitani, hogy ha itt le is írja valaki, hogy miként megy, attol még nem egyenlő azzal, hogy meg is tudod csinálni, egyábként a komolyabb driftautók elég erőteljesen át vannak alakítva, nem pedig széria autók.
2015. júl. 4. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Nyilván nem egy alfával tervezek driftelgetni.
2015. júl. 4. 19:16
 5/10 anonim ***** válasza:
74%
ha nem alfával akkor majd rá érzel! 2105 ladámmal tudok és 1 seb fokozatba!
2015. júl. 4. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 SándorÚr ***** válasza:
a komolyabb driftes verdáknak ez első kerékre van kötve a kézi fék. Amúgy eggyesben a legerőssebb a kocsi, vagy egy nagyon erős kocsinál lehet próbálkozni kettesben is.
2015. júl. 4. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
74%

Nagyon erős 250-300 lóerő feletti autóknál könnyű dolga van az embernek, ott 2-esben is nyomsz egy kövér gázt, és még egyenesen tartott kormánnyal is megindul a segge.

De szálljunk le a foldre, és tegyük fel hogy van egy 120-130 lovas BMW-d. Itt ügyesség is kell, mert nem elég az autó ereje önmagában.

Leirom, ahogy én tudom csinálni: jön egy jobbos kanyar. Lassitasz olyan sebességre, amilyennel gondolod hogy megtudod csinálni. Visszarakod 2-esbe (1be még jobb lenne, csak ugye azt nem lehet), és még kinyomott kuplunggal hirtelen balra majd rögtön jobbra rántom a kormányt (hogy segitsen a centrifugális erő is). Abban a pillanatban, ahogy jobbra rántom a kormányt, leugrok a kuplungról és padlógáz. Igy ki kellene pörögjön a kerék, és utána már ugye szépen kell játssz a gázzal és a kormánnyal hogy szép ivet irj le.

Mondjuk ez elég kiméletlen módszer amit leirtam, de ilyen ez a driftelősdi. Amúgy könnyebb módszer, de én valahogy nem kedvelem, hogy kézifék behúz - kormány jobbraránt - kézifék kienged, kuplungról leugrassz és padlógáz.

Helyből indulásnál persze hogy 1-est alkalmazunk, de az technikailag nem drift, legfeljebb akkor, ha mad-max köröket csinálsz, de oda meg erős autó kell.

2015. júl. 4. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Azt azért megnézném. A verseny drift autóban hátsó tengelyre ható hidrokézi van, akárcsak a rallyautókban :D


Tegyük fel mi az ami szerinted elég erős? Ha már 250 lóerő felett vagy és sperrdifid van ( e nélkül bele sem érdemes fogni) akkor már meg lehet gázzal is vagy kuplunggal is indítani.

Hanyadik fokozatban? Attól függ mekkora az ív és mennyi a beesési sebesség. A Rabócsiringen a nagy ívet simán lehet rajzolni 4. fokozattal, csak kell hozzá vagy 500 ló :D


Ha megvan a tempó és van elég erő akkor megindítod a hátulját hidrokézivel - nem simával, az felejtős - utána már abban a fokozatban is el kell mennie amiben volt.


Galacs Gabi simán végigmegy 3.-kal a pályán, igaz abban kompresszoros V8 van (a youtube-on sok onboard-os felvétel van, a váltásokat is te tudod számolni )


https://www.youtube.com/watch?v=9pawvrxO6QY

2015. júl. 4. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Te nem tudod, mi az a porgés???
2015. júl. 4. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
2015. júl. 4. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!