Érdemes erős autót venni közútra? Hobbi autót szeretnék, a pénz már régóta meg van rá, de nem tudok dönteni.
Jó sofőrnek tartom magam, sportosan vezetek állandóan a 150 le-s benzines autómmal (coupe), évi 20-22 ezer km és 12 éven át egy apró hiba sem, még csak meg sem húztam az autót, ha volt is bármi probléma, egyből korrigáltam!
Nos, vettem magamnak egy próba vezetést egy ariel atomra, ami 500kg alatti, de 300 le!
Nos, a teljesítménye rémísztő volt, nagyon meg is lepődtem rajta!
Nem gondoltam volna, hogy egy jármű lehet ennyire brutális!
Mindig is egy m3-as M-es bmw-re vágytam, azonban sokat gondolkoztam már az x6 M-en vagy az audi r8-on.
Természetesen csakis használtan, 15-17 millió ft-ért maximum.
Nem használnám sűrűn, sosem vezettem még ilyen nagy teljesítményű autókat, de el nem tudom képzelni, hogy közúton van-e értelme ilyennel járni!?
Csakis jó időben használnám, heti 1-2x maximum 20-30 km-ket, esetleg nyaralni mennék vele közelebbi helyekre.
Kérem, aki vezetett huzamosabb ideig hasonló erősségű autókat, mesélne róla nekem? Van értelme megvenni egy ilyet?
Természetesen, attól, hogy 500 le, nem kell padlózni az autót, de akkor mi értelme az 500le-nek?
Abban szeretnék tanácsot kérni, hogy vegyem meg a fent említett autók valamelyikét vagy elégedjek meg egy 300 le körüli kisebb kategóriával?
Értelme, haszna van-e? Egyértelműen nincs, közúton nem tudod kihasználni, pályára sem való. Gyakorlatilag vitrinautók ezek.
De ha ettől jobban érzed magad és tudod vállalni a költségeit, akkor csináld, vedd meg, valamire el kell verni a pénzt, ha már van..
Minek legyen az embernek jó csaja ha nem dugja 24/7? :D
Egyébként ott a baj hogy ez a post, az amúgy értelmes megfogalmazás ellenére inkább kérkedés a pénzzel, hogy ennyi millám
van és valami magas körökben villantós verda kell nehogymegszóljanak a szomszédok.
az az igazság hogy a tizenmillióknak a feléből lehet olyan autót venni/építtetni amivel olyat lehet autózni hogy úrisssten, és el lehet mellette vele ketyegni napira is. De akkor lehet a budai diszkó előtt nem fognak kacsintgatni az aranyásók, mert el kell hozzáengedni ezt a "újnémetdrágaprémiumbanfeszítekközépredőlve" érzést. :D
Az M3 még egy tűrhető kompromisszum valamelyik régebbi mert azt megveszed aztán mondjuk kész van, amig mondjuk egy Imprezával legózni kell hogy futómű alá, kis teljesítménynövelés satöbbi..
De az ariel atommal megfogtad a lényeget, könnyű mint a falevél egy közepesen erős motorral is nagyot megy. ezért van hogy egy miatával is hatalmasakat autóznak egyesek, vagy régen a hot hatch kategóriával is élvezeteseket autózott mindenki.
Mondjuk egy épített 500 lóerős autó utcán marhára kényelmetlen, mert feszesre van húzva mindene. kemény a kuplung,a futómű, hangos is.
De egyébként nem az a lényeg hogy ha sokszáz lovad van mennyire tudod kihasználni, hanem hogy tudsz-e vele nyugton is maradni? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!