Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes 125-ös motorok között...

Érdemes 125-ös motorok között 2 hengereset keresni? Van valami előnye a több hengernek?

Figyelt kérdés

2015. jún. 27. 17:39
 1/8 anonim ***** válasza:
Nincs, mert túl pici a henger. De megmondom őszintén hirtelen nem is tudnék mondani 2 hengeres 125-ös gépet.
2015. jún. 27. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 szerencses85 ***** válasza:
Egyedül a Honda Varadeo-ról tudok ami két hengeres, V2-es. Valamelyest jobb, de a kategóriában tényleg nincs sok értelme ilyet keresni, mert nem is találsz, meg nem is sokkal jobb.
2015. jún. 27. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Van, és érdemes keresni..a Honda gyárt egyedül 125-ös kéthengeres hosszanti V motort(kis túlzással mint egy Harley, vagy a nagy suzuki ezerhármas..

a fíling megéri..igaz, nem aszfaltszaggató, de a szomszédok nem mondják meg ránézésre, hogy csak 125-ös.


gúglizd be

2015. jún. 27. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

[link]


szerintem király...

a több henger mindig jobb, mint egy, még akkor is, ha csak kettő..


bááár...az angolok szerint egy motor sohasem lehet eléggé egyhengeres, és eléggé négyütemű...

2015. jún. 27. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Yamaha Dragstar 125

Yamaha Virago 125


https://www.youtube.com/watch?v=tzeeDBrhjbQ

2015. jún. 27. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Igazából én is a Honda Varadero-t nézegettem, mert nagyobb méretre, a többi 125-öst valahogy nem érzem kényelmesnek. Túl kicsik nekem. :)


A hengerszám kérdés azért fogalmazódott meg bennem, mert a másik, amit néztem, az egy Yamaha YBR125. A kettő között pedig nemigen tudtam dönteni.

2015. jún. 27. 22:04
 7/8 anonim ***** válasza:
Varaderot vennék. De... nem praktikus a kategóiában a két henger ha nagyjavítást kell csinálni például...
2015. júl. 2. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
tökre értelmetlen, mert 1 hengerben lehet maximalizálni a teljesítményt. Anno az Aprilia RS 250 Suzuki V2-es blokkal került forgalomba ami tök érthetelen, főleg azután hogy az RS 125-ben a Rotax122-es blokk végig verte a kategóriát. A Rotax kinálatában ott volt a Rotax 257-es blokk ami 250 köbcenti. Nekem volt RS 250-em, de a Suzuki blokk kikerült belőle és a helyére ment a Rotax 257. Az Aprilia ezzel a blokkal tért magához és messze erősebb volt mint a V2-es Suzuki blokk, a Rotax leadta azt a 80 pacit, ellenben a gyári blokk 60 lóerő körül volt
2015. júl. 4. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!