Üdv! Adott egy Jawa Babetta 207 amiben most cseréltem szimeringeket és csapágyakat. Összerakásnál minden jól ment, de mikor a kerékpár átváltót raktam össze az első fura az volt, hogy nem tudtam teljesen lenyomni az átváltó gombot. Mi lehet a gond?
"- Felszereljük a generátor álló- és forgórészt, valamint a gyújtásfedelet, felszereljük a lánckereket és a kerékpárátváltót. Itt nagyon
jó hasznát vesszük a szétszereléskor készített fotóknak. Először a kerékpárátváltó belső alkatrészeit zsírozzuk be, majd toljuk a
lánckeréktengelybe az átváltórugót és az átváltó csapot. A csap hegyes vége álljon kifelé! Természetesen az utángyártott átváltó-
csapról lehagyták a kis hegyet, mely a gyártást biztosan nagyon leegyszerűsítette, de az összeszerelést így nagyon megnehezítette.
A 3 db 5 mm-es csapágygolyót behelyezzük a fészkébe, a bezsírozott lánckereket felhelyezzük úgy, hogy a fogaskoszorú kifelé
legyen tolódva, ráhelyezzük a bezsírzott alátétet, felhúzzuk az átváltó csillagot (vagy korongot, mert már csillagot gyártani is
bonyolult) és áttoljuk rajta a biztosító sasszeget, széthajtjuk azt. Na ez az áttolás utángyártott csap esetén művészet! Úgyhogy vagy
gyártatunk jó mertű csapot, vagy bűvészkedünk. Én egy vékony dróttal tartottam a helyén a csapot, miközben az átváltót feltoltam,
és a sasszeget át tudtam fűzni. Ráment egy fél órám."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!