Hogy lehet megélni a külföldi autók behozatalából?
Mi is ilyesmivel foglalkozunk.
Suzuki Vitarákat, Jimny-ket hozunk be, megjavítjuk, majd eladjuk. Pár éve a fizetést nem kellett kivenni, úgy mentek, de a mai napokban... nincs pénze az embereknek.
Én 2-3 milliós autókat hozok be. Havi 2-4 kocsit adok el. Egy autón 200-300 ezer haszon van átlagban. De volt már olyan is, hogy 800 ezret sikerült egy autón fogni. Ebből azért meglehet élni:)
Plusz mellette mindig hozok be felniket, gumikat, alkatrészeket. Vétek lenne egy kombi kocsi csomagterét üresen hagyni a hazaúton. Ebből is van egy kis plusz. Múltkor 50 euróért vettem egy felniszettet, itthon 140 ezerért kelt el.
Van trélerem. Szoktam vele vállalni autószállítást szabadidődben. Pár órás munkával 15-20 ezer simán megvan.
Egy barátom meg szinte csak kizárólag E46-os BMW-ket hoz. 100-150 körül keres minimum egy autón. Viszik őket mint a cukrot. Nemrég volt, hogy egy hét alatt 8-at adott el. Havi 15-20 autó simán átmegy a kezén.
Annyi a trükk, hogy a kinti neppertől megveszi nettó áron, forgalomba helyezi magyar rendszámmal, csak itthon elfelejti befizetni utána az ÁFA-t. Te meg nézed HAHU-t, hogy magyar papírokkal olcsóbb az autó itthon, mint kint Németben. Ezzel buktak meg jó páran.
A másik módszer, hogy kint megveszed szintén nettó áron, íratsz a nepperrel egy üres adásvételit, amiben a vevőnek majd az lesz beírva, aki itthon megveszi tőled. Feldobod hahura külföldi okmányokkal eladni. Így te papíron benne sem vagy a buliban. ÁFA természetesen most is az ablakban. Az új tulaj keményen megütheti a bokáját ezzel.
Kérdés, hogy meddig fog menni ez így. 10-ből talán 1 autó jön legálisan az országba. Természetesen a haszon is kevesebb rajt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!