Mit kell a Jawa Mustangon ennyit szerelni?
Mindenki azt írja h többet szerelik mint használják!
Ha egyszer működik, mi bajuk lesz?
Nem tudom a musztafát miért nézik le,meg köpködik ennyien teljesen alaptalanul!Nagyon méltatlan a megítélése csak azt tudnám miért!Mert nekem volt kettő is,de olyan igénytelenek voltak hogy nem igaz!Nagyon szerettem őket,ha szerelni kellett akkor meg csak olyan dolgokat kellett csinálni mint bármilyen másik motornál:gyertya csere,megszakító beállítás stb stb.......de ha ezeketz normálisan megcsináltad nem volt velük semmi gond!én legalábbis sosem szo ptam velük,hogy állandóan szerelnem kellett volna!
Amúgy meg az első is írja:"csehszlovák ipar remeke"
Ami tényleg igaz,még ha ő ironikusan gondolta is!A cseh ipart nem szabad lenézni,a gépgyártásuk mindig is jó volt!
Mindig elmondom,most is.
Ha napi használatban van egy kétütemű,akkor kimegy a világból is. Probléma akkor van,amikor odatámasztják a fészernek,had'ázzon hónapokig,taknyosodjon csak bele a keverék nyugodtan.-majd jön az anyázás amikor nemindul,hogy ilyen fos meg olyan szar..
Nagyapám 25 évig nyomatta egy Swalbe-val,mégcsak a gyújtást sem kellett babrálni rajta soha.
A probléma ott kezdődik, hogy olyan emberek mondják, hogy sokat kell szerelni, aki igazából nem nagyon ért hozzá, és azt gondolja, hogy egy motorra csak fel kell ülni, és menni... Sokan hasonlítgatják a simsonokkal, de ha mindkettő rendbe van téve, normálisan karban van tartva, szinte semmit nem kell szerelni. Természetesen vannak alapvető dolgok, ami mind más motorokon is "meghibásodhat", az a mustang esetében is. Például gyertya tönkremegy, megszakító elállítódik( de ez sem törvény szerű) tehát ha gondozva van egy motor, esetünkben a Jawa Mustang, akkor az is elég megbízható kis gépezet, de a biztonság kedvéért nem árt egy gyertyakulcsot, néhány pót gyertyával, és egy csavarhúzót magunkkal vinni a szerszámos dobozba. A bowdeneket olajozzuk, teleszkópot zsírozzuk, az esetlegesen meglazult csavarokat húzzuk meg, Megfelelő arányba keverjük a 2T-olaj-benzin keveréket, ne járjunk vele őrült módjára, néha pucoljuk ki a karburátort, még akkor is ha úgy ítéljük, hogy nincs vele gond...
Kb.: 10.000Ft ból felújíthatjuk a blokkot, mondjuk új csapágyak, új kuplunglamellák, kuplunglánc, hengerfúrás új dugóval, új kislánckerék... stb.
Tehát nem kell többet foglalkozni vele mint egy simsonnal, de a kulcsszó a megfelelő karbantartás.
utolsó,te most ugye csak viccelsz?!?!?
10ezerből még a csapágyak sem jönnek ki,főleg ha valami jobb fajtát veszel,nem hogy hengerfúrás ,új dugó meg társai............nem picit eltévedtél........
Akkor te meg létező árakat írjál már,mert engem nem fogsz megvezetni!Nekem 3 mustangom is volt,szóval el ne magyarázd már nekem hogy kell kitérdepelni a rövidnadrágot!
Amúgy meg amit te csinálsz,az nem felújítás,az csak pénz idő meg energia pazarlás.......te most komolyan 800forintos csapágyat akarsz beletenni ha már széthúztad a blokkot....ehhez azért csak gratulálni tudok!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!