Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miert nem megy akar hegyre...

Miert nem megy akar hegyre felmenni a discovery 1-es?

Figyelt kérdés
Vettünk egy landrover discovery 1 est 300tdi-t A probléma hogy a hegyre föl 1es-vagy 2ben megy föl. Nem terepre hanem közuti normál emelkedöre értem. Füstölni nem füstöl, Most volt motorgenerálja! Azért emelkedöre sokkal jobban fel kellene hogy jusson teher nélkül, mondjuk az igaz, hogy nem szokásunk az autokat 6 ezerig pörgetni. Ez ilyen lomha lenne? vagy esetleg a turboja lenne rossz. Találkozott már valaki evvel a jelenséggel???
2015. jún. 17. 22:09
 1/10 anonim ***** válasza:
Vagy baromi magas a hegy, vagy valami nem jól sikerült a motorgenerálnál. Turbónyomás van? Helyén vannak a turbó levegőcsövei?
2015. jún. 17. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Nem tudom milyen meredek hegyre akarsz felmenni vele, de a Disco 300Tdi motorja a maga 113 pacijával nem egy izomautó. Főleg a 2 tonnás önsúlyával. Nyomd be felezőbe, azt akkor már ötösben is fel fog menni :) Persze a túl gyenge motornak ezerféle hibája lehet. Lehet, hogy pont az a baj, hogy nem füstöl. Ennek az öreg Tdi motornak, még generál után is kell lennie terhelésen egy kis fekete füstjének.
2015. jún. 17. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Mi is erre gondoltunk hogy vissza lehet véve az adagoloja esetleg. A probléma hogy igazábol 3,5 tonnás futot szerettünk volna vele huzni, de ha üresen is küszködik a hegyremenettel, félös hogy nem fog neki menni...
2015. jún. 18. 13:44
 4/10 anonim ***** válasza:
Ezt azért érezni kellene, hogy mennyire gyenge és melyik fordulatszám tartományban gyenge. A turbó csak 2000 rpm fölött kezd el érezhetően dolgozni, ha ez alatt is nyomatékszegény, akkor nem turbó hiba. Ha a vezérlés fél foggal odébb van, lehet gyenge. A kétlépcsős porlasztócsúcs hibája szintén elgyengülést okoz. Esetleg az adagolón, a füstcsavaron picit állítani kellene befelé.
2015. jún. 18. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Megnézzük köszi a válaszokat!!!
2015. jún. 18. 18:48
 6/10 anonim ***** válasza:
Nincs mit! Pesten tudok egy jó Land Rover szerelő srácot!
2015. jún. 18. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Allitottunk a diesel mennyiség szabályzo csavaron, mostmár huz 2000 fordulat alatt is, eddig nem tette, még hegyen nem probáltuk, de határozottabban jobban megy. :) Még bizti játszani kell vele kicsit, de igy már tudjuk mi volt a baja! Köszi mégegyszer!
2015. jún. 19. 20:09
 8/10 A kérdező kommentje:
Ja sajna nem élünk otthon, de ha alkatrészeket is árul, nem lenne rossz a cime. :)
2015. jún. 19. 20:14
 9/10 anonim ***** válasza:
Azért érdemes lenne a vezérlésre is rápillantani, mert elég könnyen odébb lehet rakni. A főtengelyt jelre kell állítani és leellenőrizni, hogy az adagoló rögzítő csapját könnyen be lehet-e dugni (9mm-es fúrószár is jó hozzá). Ha nem megy bele, fel kell lazítani az adagoló szíjtárcsáján az állítócsavarokat, bedugni a stiftet és meghúzni. Kétszer körbe kell tekerni a főtengelyt és ismét leellenőrizni. A füstcsavar állítgatásánál csak óvatosan, figyelni kell a füstölésre, ha nagyon kormol, visszább kell venni és az alapjáratot is hozzá kell igazítani.
2015. jún. 19. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Az alkatrészeket ő is Angliából rendeli.
2015. jún. 19. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!