Segítséget szeretnék 320d vel kapcsolatba hogy hol tudom megnézni menyi km tud még elmenni és hogy a klíma minden indításkor elindul és eszt hol tudom kikapcsolni?
No, hát e. Meg köll húzogatni a bajuszját nekije, oszt a kvarcjátéjkján neki megjelönik egyszörcsak a mönnyi km van hátrafelé.
A klímátot csak morgó motor möllött köll kinyomni, a hópelyhedzős gombbal.
Kézikönyvöt mög az internetrű.
Remélem tudtam segíteni, és érthető volt valamennyire, sajnos roszul beszélem ezt a dialektust.
Megjegyzem, na ezért kell egy normális példányt venni az autóból, aminek minden papírja megvan a kézikönyvtől kezdve a szervizkönyvig, kulcsokkal, pótkulccsal, mindennel. Csak az ugyebár nem 800e ft lesz németbő', hanem 1 800 000 ft valós km-rel...
Megjegyzem, na ezért kell egy normális példányt venni az autóból, aminek minden papírja megvan a kézikönyvtől kezdve a szervizkönyvig, kulcsokkal, pótkulccsal, mindennel. Csak az ugyebár nem 800e ft lesz németbő', hanem 1 800 000 ft valós km-rel...
Tényleg. A pótkulcs és a kézikönyv magától kicseréli a kettőstömegűt, a vezérlést, 10 ezrenként az olajat.
Inkább veszek olyantól akinek egyik sincs meg a fent felsoroltakból viszont a beszédjén érezni, hogy szerelmes az autójába. Egy jó 320d-t nem kell meghirdetni se, mert eladja magát az ismerősi körben.
Akkor előző csak a kedvedért kiegészítem olyan evidenciával, ami még beletartozik egy drágább megkímélt autó kategóriába: lehet, hogy nem kell azonnal kettőstömegűt és vezérlést cserélni, ha olyan autót veszel, ami valóban keveset futott (egy kicsit hozzáértő szakember vizsgálódás után megmondja neked).
Inkább azt mondanám, hogy egy megkímélt autóban neked amíg nálad van, soha nem kell ezeket cseréltetned, hanem majd a következő gazdájánál, ha te sokat használtad.
A 800e ft értékű autót bütykölheted, soha nem lesz már olyan, mint az 1.8 millió forintos. De persze van akinek csak egy szaladgálós dágvány autó kell, de akkor meg minek vesz ehhez bmw-t, amikor vannak sokkal igénytelenebb és strapabíróbb autók erre a célra.
A kettőstömegűtől nem kell tartani, kapható utángyártott típushoz való 1 tömegű is olcsón, a vezérlés cuccai sem vészesek árban. Csak ezekhez szét kell szedni a fél motort kis túlzással.
Nem hiszek abban, hogy aki megvette a legolcsóbb sokat futott legrégebbi kiadású szakadt posványt, az azért tette, hogy többet költhessen a vezérlések stb. cseréjére. Azért vette, mert max. annyi pénze volt, hogy megvegye a legposványabbat, azután jár beteg ketőstömegűvel és hangosan csörgő lánccal, kerepelő szelepemelőkkel.
Kettőstömegűt olcsón 1 tömegűre. Ezzel mindent elmondtál magadról.
Az, hogy valaki nem tudja hol kell állitani a fedélzeti computeren még nem jelenti azt, hogy egy szakadt példányt vett. Képzeld 10 éve az én apámnak se volt fogalma a klímáról amikor átült egy Mazdából egy Bmw-be mégis teljesen rendben van az autó.
Ha egy 800 ezresre ráköltöd az 1 misit akkor legalább olyan jó állapotú lesz műszakilag mint ami alapból 1,8 mert biztos lehetsz benne, hogy az alkatrészek jelentős része 0 kilométeres
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!