Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A3-hoz és A4-hez tényleg...

Audi A3-hoz és A4-hez tényleg ilyen drágák a szervízek, szerelések?

Figyelt kérdés
Olvastam itt,a honlapon kérdések alatt,válaszként,hogy egy 97'-es,A4-es Audi váltócseréje 350-400.000 Ft. Most ez ugye nem egy évente elvégzendő szervíz,vásárlásnál,ha ekkora gond van a váltóval,az azér' feltűnik az embernek.Az egyéb,kötelező szervízek (olajcsere,vásárlásnál vezérműszíj csere) is ennyire égbekiáltóak,vagy azok elmennek VW árba?
2015. jún. 13. 12:49
 1/6 anonim ***** válasza:

A márkanevet is meg kell fizetni az alkatrészek esetében, aki Audit, BMW-t, Mercedest, (és lehet sorolni tovább) vesz, számoljon azzal, hogy az alkatrész árakban is benne lesz a "márkanév-adó"

Amúgy egy váltócseréért 400ezer még nem is sok.

2015. jún. 13. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Kb az autó ára sem sokkal több 400 ezernél. Ilyen költségek nincsenek (ha nem márkaszervizbe hordod), ráadásul a legtöbb verziónál ugyanazok a VW alkatrészek vannak. Ezek tipikusan azok az autók, amit az átlagemberek vesznek, teljesen átlagos fenntartási költségekkel (persze S4, RS4 kivétel). Én mondjuk a Passat B5-öt (A4 testvére) mezei szerelőhöz hordom, a Superb meg megy a márkaszervizbe. A majd' 20 éves autókba utángyártott vagy bontott alkatrészeket szoktak venni, nem költik rá szervizre az értékük többszörösét. Persze 1-1 nagy ritkán akad, amit még most is márkaszervizbe hordanak, de egy '97-es A4 esetében a vásárolást 1.5 millióból alighanem nem úsznád meg akkor.
2015. jún. 13. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
az egyik legdrágább itthon, főleg ha márkaszervízbe viszed és gyári alkatészt akarsz belerakatni, horror árak vannak
2015. jún. 13. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ott a 4 karika az orrán... ez bőven elég érv arra a gyártóknak, boltoknak, hogy többet kérjenek az alkatrészért, int más hétköznapibb márkánál.
2015. jún. 13. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
76%

Valamit nem jól olvastál. A Tiptronic ha letérdel - és leszokott - akkor annak a felújítása/javítása problémától függően 300-450 000Ft. Persze van bontott is 100-ért, de mi a gari, hogy az nem fossa össze magát jövő hónapban? :D


A normál kézi váltósokon egy váltócsere ( bár ez csak extrém esetben szükséges ) megáll 100 000 alatt.


Automatánál nem feltétlen tűnik fel a próbaúton, ha gond van.

2015. jún. 14. 03:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
csakis manuális érdekel!
2015. jún. 14. 11:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!