Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nissan skyline 1001LE csak...

Nissan skyline 1001LE csak chiptuningal lehetséges?

Figyelt kérdés

A neten láttam 2hete hogy csak!!! chiptuningal 1001lóerőt hoztak ki az autóból,ez mennyire igaz?

A válaszokat köszönöm!


2010. febr. 28. 14:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Annak is nagy szerepe van, de persze mindkét turbót nagyobbra cserélik.

De ne hidd hogy ez egy gagyi magyar chiptuning.. Amúgy ezek versenyautók és nem hosszú életűek

2010. febr. 28. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Itt nem cseréltek se turbót se semmit csak chiptuning persze azt is hozzátették hogy így rövid életű lessz a kocsi (de ez egyértelmű túl sok az 1001le)
2010. febr. 28. 14:45
 3/11 anonim ***** válasza:
Nem lehetséges. Az R34-esek gyári teljesítménye - ha jól tudom - 330 LE volt. Ezt lehetetlen megháromszorozni csupán a motorvezérlés átírásával. Ha feltesszük, hogy a gyári vezérműtengely és portok megmaradhattak, mert elegendő volt a keresztmetszetük (amit kétlek), akkor is cserélni kelett az injektorsort, mert egy olyan injektorsor, ami kellő átáramlási keresztmetszettel rendelkezik egy 1000 LE körüli motor táplálásához, nem alkalmas egy jóval kisebb, 300 LE-s motorhoz, mert abban a kis átfolyású tartományban nem szabályozható annyira pontosan. Ezen kívül a nagyobb hő- és mechanikai terhelés miatt a dugattyúk és a hajtókarok is biztosan cserére szorultak. A teljesítmény növelésére egyszerű mód a turbónyomás egekbe emelése, ez - a dugattyúcserén kívül - a turbó cseréjét is maga után vonja, mert képtelenség, hogy a gyári turbó tudna annyi levegőt szállítani, amennyi ennek a motornak kell. Mint ahogy az is, hogy a gyári szívó- és kipufogórendszer át tudja engedni a nagyobb mennyiségű be- és kiáramló gázt. Ha mégis képes rá, akkor meg a gyári, 300 LE-s kivitelhez nem megfelelő, én pedig nem hiszem, hogy pont egy ilyen autónál ne igazították volna a lehető legjobban a motorhoz ezeket az alkatrészeket. Ezeken kívül pedig valószínű, hogy a hűtő- és kenőrendszer is módosult, mert a nagyobb teljesítmény nagyobb hő- és mechanikai terhelést jelent minden alkatrésznek. Ezen kívül az erőátvitelt is módosítani kellett, hogy szét ne szakadjon a nagyobb nyomatéktól, illetve nem ártott a futóműbe és a fékbe is belenyúlni, hogy a teljesítmény ne a gumik füstöltetésére és a korlátra csavarodásra menjen el. No de ez már nem a motortuning, ebbe nem kell belemenni.
2010. febr. 28. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Szóval akkor csak kamu az egész,ha pedig igaz akkor kb a fél kocsit kicserélték,köszi a választ
2010. febr. 28. 15:01
 5/11 anonim ***** válasza:

vannak 1000 lóerő körüli skyline-ok de azokkal ezt mind megcsinálták


Egyébként a legerősebbek a 60-as évek beli amerikai izomautók, pl : 1969 Dodge Charger, 1965 Pontiac GTO

ezeket brutál 9300 ccm-es nagykompresszoros motorral tolják..

2010. febr. 28. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Nagyon nem igaz az 1öö1 lóerő, gondolj bele egy Formula 1 es motor 7öö- 8öö paci körül mozog és inkább nevezném mozgó labornak mint autónak. Akkor nehogy már egy ilyen erős motort visszabutítanának utcára. Kamu... jó ha van 5öö lóerő.
2010. febr. 28. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

utolsó: a forma 1-es motorok 2400ccm-es v8-asok ,95 kiló tömegük lehet.

[link]


nem lehet összehasonlítani a skyline ikerturbós sorhatosával

2010. márc. 4. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:

csak chiptuninggal nem lehetséges ekkora teljesítményt kihajszolni belőle..nincs az az elektronika


legerősebb gyári skyline-ok 400lóerősek az R33as szériából.

Ha a motor élettartama nem számít sok ezer lóerőt ki lehet hozni a járgányból...

2010. márc. 16. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszi :-)
2010. márc. 16. 21:07
 10/11 anonim ***** válasza:

Helló! nézz utánan a gyári NISMO STAGE-ek nek, asszem van STAGE 0(ez agyári) 1-2-3-4, és a 4 es vége a 1001 WHP.

lehetséges, simán, de ehhez mindent ki kell cserélni, és a kocsi kb százmillás tétel lessz.(egy rally auto is kb ennyi)

a legdrágább r34es skyline a MINE'S skyline r34 GTR amit kaphatsz, az egy cég álltal tuningolt vadállat, az is egetverő rallyauto árakárért.(meghaladja a 50-60millát sztem)

a toyota supra gyári főtengelye pl 1400hp-t visel el.

2010. márc. 31. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!