Lada Nivát nehéz vezetni?
Nem nehéz, csak hozzá kell szokni. Magasan ülsz, kicsit imbolyog a bódé, bizonytalannak tűnik az egész. A kormány is igen jó erőben van, a "hótt lazán tenyérrel pörgetem végállástól-végállásig" módszert el kell felejteni. Belekapaszkodsz, azt' tekered két kézzel. Álló helyzetben igen combos, de ha már csak kicsit is gurul az autó, nincs vele baj. Főleg, ha még a futómű is normálisan be van állítva.
A váltója egyébként igen pontos, mert rövid a váltórudazat (ott virít a váltókar a váltóház végén), a felező és a differenciálzár kapcsolója pedig a kezdők számára ijesztő (avagy: "Jézusom, mennyi kar!"), de nem bonyolult. Amíg nincs nagy gond, a felező kikapcsolva, a diffizár nyitva van, sok mindent megold így is.
Arra kell figyelni, hogy a fékrendszer nem csúcstechnika: taposni kell, hogy rendesen lassítson, viszont blokkolásgátló nincs, tehát ész nélkül ráugorva csúszik az autó. Főleg aszfalton, mert ott a mély mintás terepgumi nem tapad, csak rettenetesen búg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!