Az élvezi az előnyét akinek sűrűn odaadják a szülei a kocsit, finanszírozzák neki a benzint vagy kap tőlük autót. Ameddig iskolás az ember addig féláron utazik busszal, vonattal és még robogóval se jön ki olcsóbban az útiköltség így és egyébként se van nagyon pénze egy 17-18 évesnek ha csak nem adnak neki a szülők, nagyszülők...
2015. máj. 27. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Nagyobb szabadságérzet, menő, szerzel rutint és kiéled a száguldozós időszakod.
Aztán "lenyugszol", és a gyermekeiddel a hátad mögött már teljesen máshogy vezetsz.
2015. máj. 27. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
középsuliba még több az ember ideje, hogy nyugodtan megtudja csinálni a jogsit. munkahely esetleg gyerek mellett már kicsit macerásabb ugyan ez.
2015. máj. 27. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Az első kettő olyan ordas hülyeséget ír ...
Az a lényege, hogy ha valaki 18 évesen befejezi a középiskolát, és utána elkezd dolgozni, már meglegyen a jogosítványa ha előtte igénye/lehetősége volt letenni.Sok munkahelyen elvárás a B kategóriás jogosítvány, nehogy már azért csússzon le egy jobb melóról, mert még nem csinálhatta meg.Valószínűleg így gondolkoztak anno a döntéshozók.
2015. máj. 27. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
"Az első kettő olyan ordas hülyeséget ír ... "
Meg a 4. is! :D
Már a gengszterváltás előtt is 17 évesen lehetett személyautóra jogsid, nekem is volt már 30 éve is, pedig akkoriban még nem volt ennyi futár vagy üzletkötői meló. Tulajdonképpen nem is volt. Egy előnye volt csak a jogsinak, hogy nem raktak be a bokorugrókhoz a honvédségnél.
Persze akkoriban 18 évesen már C-re és D-re is lehetett vizsgázni, és még olcsó is volt az MHSZ-en keresztül annak akinek a szakmája alapján engedélyezték.
2015. máj. 27. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Miért is írok hülyeséget?
Én is tudtam, hogy a rendszerváltás előtt is lehetett, de ott is az volt a lényege, hogy 18 évesen kijött a delikvens a szakiskolából, és jogosítvánnyal a kezében egy vállalaton belül (ugye az elhelyezkedés akkoriban nem volt olyan problémás, mint ma) sokkal jobb helyet tudott magának kiharcolni, mivel mobilis volt.Ha 18 lett volna a határ, de 18 évesen már dolgozik valaki, akkor igen nehéz meló mellett letenni a jogsit, mert ha (legjobb esetben) délután 4-kor végez a munkában, az se jó, mert a tanfolyamok (legalábbis mifelénk) 4-től 8-ig tartanak általában, így az elejére nem tud beérni.Tudom, van e-learning, de szerintem KRESZ-nél az nem sokat ér, pláne egy nehezebben tanulónál.Amúgy ha jól látom mindketten le lettünk pontozva.Na mind1, hátha lehúzzák ezt is :D
2015. máj. 28. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Mint írtam is, nem a vállalatok kedvéért volt, hanem a Magyar Néphadsereg miatt.
2015. máj. 28. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Rendben, elfogadom, én ebbe nem látok bele, de az elvitathatatlan, hogy egy 18 éves pályakezdő fiatal kezében jelentős ütőkártya egy sima B kategória is.
2015. máj. 28. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
jó dolog az ha megvan, de vannak hátrányai is. Sok fiatal megszerzi a jogosítványt, viszont nincs magához való esze, nem gondolja át a dolgokat, nem érett arra hogy autót vezessen és pillanatok alatt megtörténik a baj. Természetesen sokan vannak akik ilyen idősen már érettek a dologra. A 90-es évek elején volt egy Lancia Delta autóm, 2000 köbcentis, összkerekes, 180 lóerős, egyik haverom elvitte hogy autókázzon egy kicsit, odaadtam de mondtam hogy óvatosan mert nem egy gyenge autó, 2 hete volt meg a jogosítványa. Kb. 3 órával később a postás szalad befelé az udvaron ordítva hogy siessenek anyámék mert a Lancia összevan törve, rendőrség, mentők ott állnak, én fogadtam a postást, látta hogy én otthon vagyok viszont ne értette hogy akkor ki vezette az autót. Ekkor tudtam meg hogy haverom szétcsapta az autót, ketten ültek benne a barátnőjével, mindketten azonnal meghaltak. A szülei a mai napig engem hibáztatnak hogy az autót odaadtam neki, és amiatt halt meg. 18 éves volt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!