Mit gondoltok az Aprilia Pegaso 650-ről?
Megbizható gépek? Nagy szervzízköltségük van? És mennyire zavaró a vibráció(1 hengeres)
Milyen évjáratból valók a jók? Valami alternatíva ebben a kategóríában, gondolok itt a 600-as max 60le túramocikra
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem rossz. Nekem 5,5 éve van. Eddig csak a hűtősapka viccelt meg. Az első telók (upside down) folynak, pedig 2 éve rakattam rendbe őket, szimering + olajcsere. Mivel elöl csak egy oldalon van féktárcsa ezért kicsit fékezéskor csavarja a villát, tehát moccan a kormány egy kicsit. Beteg volt a hátsó féklámpa kapcsolója. A gyári 12000 Ft, de vettem valami 1800 Ft-os noname-et, az bevált. Egyébként viszonylag kényelmes, nem is megy rosszul de személyt szállítva kissé kevés már a 48 lóerő, bár ezt nyilván a vérmérséklet is befolyásolja.
Ha megkapja a karbantartást akkor megbízható motor és nem utolós sorban szép. Ha birtokolsz egyet, akkor a japán, német motorok 90%-a unalamasnak tűnik mellette.
Egy hengeres lévén persze ráz, de kibírható hosszabb túrán is. Viszont van egy gond, hogy sokat fogyaszt, legalábbis a karburátoros változat. 6 liter alá szinte lehetetlen levinni, még sétagalopp tempóban országúton is. Csak városban 7,5-8 litert bekajál és még a gyógyszer sem gurult el úgy igazán. A guta megüt mikor hasonló tudású, sőt jóval nagyobb, erősebb motorok gazdái ilyen 4,5-5 literes fogyasztásról beszélnek. Na de ez legyen a legnagyobb baj. Ja, elvileg 98-as benzint kéne belet tankolni, de a 95-ös is elég ha nincs kihasználva még az a 48 lóerő sem. Alacsony fordulaton (3000 alatt) a gyárilag előírt gyertyával (NGK DR8EA, hagyományos elektródák)) eléggé hektikusan viselkedik, én tettem bele irídiumos gyertyát (DR8EIX), azért hogy ne kelljen cserélgetni és mintegy mellékhatásként kisimult a járása (ezt a "tuningot" minden egy hengerrel járó kollégának ajánlom). Ja, az enyém 97-es, tehát éppen az újabb generáció 1. évéből való. Középszetender nem volt széria tartozék, az enyémre szerencsére megvették.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az I.e az ugye az injektorra utal?
Ezek mennyire megbízhatóak?
És mennyivel fogyasztanak kevesebbet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!