Mitsubishi Galant, Chrysler Stratus, Seat Toledo. Melyiket ajánlanátok?
Mitsu és a Stratus 2.0-es motorral,140 lóerő körül van,2oooes évjáratú,benzines.Toledo 1.6-os,1o5 lóerős,benzines lenne.
Fogyasztásba tudom,hogy Stratus a legtöbb,Toledo a legkevesebb,de nem is igazán a fogyasztás a mérvadó.
Helykinalatba is a stratus a legjobb,bár Toledonak nagyobb a csomagtartója néhány literrel.
Megbízhatóságban egyikről se olvastam kifejezetten rosszat.Alkatreszellatasba Stratus kicsit gyengébb,de bőven megoldható.Erőben meg ügye Toledo az utolsó,de az sem gyenge.
Na,tehát ami nekem fontos,hogy ne egy tömegauto legyen.Sajnos a Toledo kicsit beleesik a kategoriaba.Egy viszonylag ritka,megbízható es erős kocsi kéne,aminek a fenntartása sem égben kiáltó.Mivel mindegyik szempontnak más autó felel meg,igy érdekelne,hogy Ti Melyiket ajánlanátok,vennetek??
"megbízható es erős kocsi kéne" -akkor itt a chrysler máris kiesett
"Egy viszonylag ritka.....kocsi kéne" -akkor itt a toledo kiesett
Így maradt a lancer.......a japánok meg azért tudnak valamit!
Galantot írtam amúgy.De a Chrysler is kifejezetten megbízható,és ha nem is sport autó,de attól fuggetlenul erős kocsi,főként ha nem az 1450 kilós,automatas,hanem az 125o kg-s manuális valtosat vesszük.Galanttal az a baj,hogy olyan helyeken rohad,amit az ember csak szetszedeskor vesz észre,és a futomuve nem birja annyira a magyar utakat.
Tehat ja,mindegyik ellen és mndegyik mellett is szól valami :(
Pont,azt írtam,hogy a stratus nem sport autó,és nem is a sportos vezetésre tervezték,hanem a kényelmes,hosszútávú utakra.Egyébként az autómata váltós változata miatt (mer' az emberek nagyrészének az van) terjedt el róla,hogy lomha,de ha összeveted egy manuális paramétereit,140 ló,2.0 motor,1250 kg,akkor ugyanaz,mint a Galant.Jó,persze,ahány motor,annyi teljesítmény,de erő azér' van benne attól függetlenül.Persze nem összehasonlítandó egy 3.5-ös tököm tudja hány lóerős 300m-mel.De gyenge kocsinak azér' nem mondanám.Vannak,akik kifejezetten rühellik a jenki kocsikat,de én oda-meg vissza vagyok értük.Ettől függetlenül nem vagyok teljesen elszállva a földtől,tisztában vagyok a negatívumaikkal is.De eközül a három közül szerintem egyértelműen a Stratus a legstylusosabb és legritkább autó.
Amúgy a Lancerből csak a régiek tetszenek,2000 évjárat körüliek nekem kicsit idétlenek sajnos :(
az a 140 ló jó lesz 133-nak is,az 1250kg meg 1280-nak!azaz 9,62kg/Le!!
Ez már abban az időben is karcsú volt! A legtöbb gyártó a 2000-es szívó motorokból simán hozta a minimum 140,de inkább 150 vagy attól több lovat!
Nem akarlak elkeseríteni,de ma már egy rossz fiat 500-as is hozza ezt az értéket 1.4-es motorral!!Vagy ha ez az összehasonlítás nem tetszik akkor vegyük a fajlagos literenkénti teljesítményt: ez a stratusnál 66,5Le/liter = harmat gyenge!!!
Az erős kocsiról Neked más az elképzelésed.Akkor egy 9-3-as Saab 1.8-as motorral,180 lóerővel már csak erős,nem?Vagy nem erős,mer' az új VW 1.0-es motorral lesz és 270 Lóerővel?
Számomra egy 2.0-es motor,140 lóerő bőven jó.Amúgy csak az Alfa tudott,hasonló árkategóriában 1.6-os motorból 120,2.0-ből meg 140-160 lóerőt kihozni.Hangsúlyozom,hasonló árkategóriában és évjáratban.
Amúgy valahol 136 lóerőt írnak,megközelítőleg írtam a 140-et,és most abba a 30 kg eltérésbe se kéne belekötni.És mai kocsikkal nem fair összehasonlítani egy 2000-es évjáratú,15 éves járgányt.Nincs is értelme...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!