A DACIA 1310 TLX karburátoros vagy az 1410 injektoros berlina a jobb?
A befecskendezés mindenképp előrelépés a karburátorhoz képest, és gondolom erősebb is az 1.4-es motor valamennyivel.
Én fenntartásokkal kezelem mindkét modellt, bár amelyik ennyi időt túl élt, azt már párszor biztosan összerakták rendesen, mert a gyári összerakási minőség erősen kétséges volt.
Én 1310 TX-ben nőttem fel, azzal vittek haza a kórházból mikor megszülettem :D
Kicsit nyűgös motor, elég nehéz belőni a karburátort hogy minden okés legyen, de ha sikerül beállitani, akkor bizony kiváló ezzel a motorral. Ezenkivül nagyon igénytelen autó, ugye egy karburátorral sok gond nem adódhat.
A logikus az lenne, hogy az injektoros jobb, de ebben az esetben ez nem feltétlenül igy van: a Daciánaál a 90-es évek nagyon nehezen mentek, mondhatni, hogy csőd szélén álltak, az autók minősége nagyon romlott. Aztán úgy alakult, hogy voltak gyárilag sz*rul és gyárilag jól sikerült példányok, ez csupán a szerencsén múlott. Igy van az, hogy tudok ilyen injektoros Daciát 250+ ezer km-mel, mai napig használja a tulaja szaladgálós autónak, nincs kimélve, soha nem is volt. De tudok olyat is, amelyik 40 ezer km utá menthetetlen volt.
Ha már ilyen régi Dacia kell, akkor legyen a karburátoros, legyen igazi régi autó, és lehet a gondod is kevesebb lesz. Csak szükséged lesz egy olyan emberre, aki ért hozzá, és tudja ennek az autónak a nyűgjeit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!