Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford Focus 2002es évj.1.8...

Ford Focus 2002es évj.1.8 TDDi. Vélemények? Jó autó?!

Figyelt kérdés

Akinek van ilyenje, vagy ismer valakit aki ilyennel jár,

vélemények, tapasztalatok érdekelnének...

Típushibák, motor, kasztni, rozsda stb érdekel hogy mikre kell figyelni.

Összességében jó autó?!



2015. máj. 14. 12:57
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

értem.

Egyre inkább hajlok a 4es golf felé...

2015. máj. 15. 08:15
 12/17 anonim ***** válasza:
Én csak a 2004 utáni Fcusról tudok nyilatkozni: azok nagyon eltalált szerkezetek
2015. máj. 15. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

szerintem ne hajolj a 4es golf felé.


Focusba a generátorral meg az adagolóval szoktak gondok lenni.

A Golfban az adagoló ugyanúgy megszokott kotlani, és még a 110 lovasnál turbóval is szoktak gondok lenni, akkor ha nem figyelnek rá a vezérműkerékkel is szokott lenni gond.

mind a kettőnél az állapot a lényeg. Mind a kettő jellemzően már 300-400 ezer km fölött jár.


És akkor vegyük figyelembe hogy a focus egy kicsit nagyobb autó, a futóműve fényévekkel jobb. És fillérekért van hozzá alkatrész, ami a golfra nem feltétlenül igaz.

2015. máj. 18. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

Focus fényévekkel jobb autó mint a IV Golf. Ez a motor kb elpusztíthatatlan, a Ford ezzel nagyot akart dobni, így alaposan megépítették. A VW viszont a IV. Golfnál kezdett spórolni a gyártási költségeken.

Ettől függetlenül mindkettő jó választás lehet, de mivel a fauvé magyarországon valamiért prémium felé kacsingat, így többe kerül egy jobb állapotú példány.

Az Opel Astra G szintén jó partner lehet, de az inkább benzin motorral. Próbáld ki, hogy melyiket milyen neked vezetni. Nálunk a családban több generációnyi Opel Astra illetve Ford Focus illetve egy Escort szolgált. Az Astrák minél későbbiek (pl H) annál megbízhatatlanabbak, de a G még jónak mondható. Az Escort borzalom, a Focus viszont elég masszív. A Toyotát letaszította anno az ADAC megbízhatósági listájának tetejéről.

VW két közeli barátomnak van. Megbízható átlag autók, de aránylag drágább az alkatrész, meg többe is kerülnek.

2015. máj. 18. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Kifejeltettem, pedig fontos: Peugeot véletlenül se. 250 ezernél már bontani kell a motort, míg az F Astra 400 000km-nél lett lecserélve egy Cee'd-re.
2015. máj. 18. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

dízelt akarok mindneképp! a családi verda f es astra 11.4 benzin. MINDIG volt valami nyűgje!


most egy 30 éves audi 80 asom van, 1.6 D. egyetlen bajom, hogy nincs benne klíma....ha lenne, soha nem cserélném le!


vágyom kicsit az újabb szebb, jobb autóra...passat, meg a4 en gondolkodtam sokáig, de a borzasztóan bonyolult és költséges futóműmiatt letettem róla...

japán autók szintén nem, drága laktrészek miatt..


bmw kultuszkocsi, minden hülyének az van, azt azert nem akarok.

2015. máj. 18. 17:57
 17/17 anonim ***** válasza:
Nekünk ilyen volt.400 000 km után adtuk el.Motorral semmi gondunk sem volt.Eredeti turbó és kuplung volt még benne.A karosszéria ami rohadt azért is adtuk el.Motorilag még nagyon rendben volt.Tdci-kel sok gond volt és drága a javítása.Én Focusból csak Tddi-t vennék vagy 1.6-1.8 benzinest.
2015. máj. 18. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!