Ekvalizer kérdése:
Yamaha Aerox 50 hiba?
Figyelt kérdés
Másfél hónapja vettem egy 2008as full gyári aeroxot(kereskedésből...) a motor tejesen jó volt gyárilag vitte óra szerint a 85-87 km/h-t, de sajnos másfél hét után leesett a kipufogó(az a balfa*z nem húzta meg jól a csavart) és kitört a hengerből egy darab. Új 50es hengert tett bele és kisebb görgőket, erősebb kontrasztrugót. Most van a motorba 400km és nagyon lomha végsebessége alig-alig szenvedbe 70km/h(nem nyelezem szét,bejáratósan sem hajtottam szét de régen sokkal de sokkal jobban ment). Hangján és viselkedésén érezni hogy a karbi igen szarul van beállítva. Megyek fel 55el hídnak 40re vissza esik, régen 70en lazán felment ugyanarra a hídra. Tudom nehéz így látatlanba, de nem tud valaki tanácsot adni hogy hogyan érhetném el azt az állapotot amikor megvettem? Karbi beállítás elsősorban gondolom, meg rakjam vissza a gyári nehezebb görgőt azzal vissza jönne az intenzív jó gyorsulás és 85-87 vég? Köszönöm előre is a válaszokat! (Ahhoz a szerelőhöz többet nem viszem, saját magam csinálom meg)2015. máj. 3. 13:54
1/1 szerencses85 válasza:
A görgők mindenképpen számítanak, illetve igen, a karburátort sem ártana beállítanod, gyertyaképet is nézz a helyes beállításhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!