Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Shell V-Power Nitro+ 95...

Shell V-Power Nitro+ 95 vélemények, tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Valamelyik nap tankoltam az autómba (Honda Civic 1.5i LS VTEC 115LE) Shell V-Power Nitro+ 95 üzemanyagot 3500 forint értékben (392.- / liter) és 188 km-nél tankoltam újra de még ment volna. A fogyasztásom 4.70-re jött ki úgy, hogy igaz viszonylag hosszú távon mentem de három személlyel és végig gyorsulgattam előzgettem. Meglepődtem az adaton ugyanis a gyár által megadott fogyasztás nem ennyi. Innentől kezdve csak ilyet fogok tankolni persze csak ha nem árt a motornak. Kérdésem az volna, hogy szabad-e folyamatosan ezt tankolni nem-e árt neki, előnyök hátrányok, tapasztalatok? Ártani papíron nem árthat elvégre 95-ös oktánszámú csak jobban robban meg több benne a tisztító, ill. kenőanyag.
2015. ápr. 15. 20:11
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
amúgy meg azért emeltem ki a kompresszió viszonyt,mivel az oktánszám a kompressziótűrésre utal........az előgyújtásnak meg nem tudom mi köze ehez?!?!?Attól hogy "jobb" benzint tankolsz,még a világon semmi nem változik.....ezen vitatkozhatunk akármeddig,jobban nem fog menni az autó,főleg nem egy ilyen csont gyári szivó 1.5ös(kisköbcentis) honda
2015. ápr. 15. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

A korszerű motorvezérlő rendszerek kopogáshatáron tartják az előgyújtást, mert az előgyújtás növelése nyomaték (és ezzel teljesítmény) növekedést okoz, miközben csökken a fajlagos fogyasztás. A kopogásos égés viszont kerülendő, mert motorkárosodást idéz elő.

Minél magasabb az oktánszám, annál jobban kitolódik a kopogás nélkül elérhető előgyújtás tartománya.

Lehet vele vitatkozni, de ezek tények.

2015. ápr. 15. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Idézet a wikipédiáról: "Az oktánszám, kompressziótűrés, a benzin nyomástűrésére, illetve öngyulladására vonatkozó mérőszám."

Ezért (is) bátorkodtam öngyulladást írni.

2015. ápr. 15. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:
Szerintem teljesen mindegy, hogy egy 'ilyen csont gyári szivó 1.5ös(kisköbcentis) ' vagy egy Polski kap jobb minőségű benzint, nem ugyan úgy hat mindkettőre, én az enyémen észrevettem a változást annak ellenére, hogy Te ebben nem hiszel. Azzal a szövegeddel nem fogsz meggyőzni senkit, hogy nem változik semmi. Holnap menj el tankolni azt majd meglátod a változást. Többieknek köszönöm a válaszokat!
2015. ápr. 16. 21:05
 15/17 anonim válasza:

Nem akarok egy újabb frontot nyitni ebben a témában, viszont mostanában engem is foglalkoztatott ez prémium üzemanyag téma. Találtam is egy jó videót erről, bár nem mai anyag, de szerintem látszik, milyen autóra hogyan hat a magasabb oktánszámú, illetve prémium benzin:


https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI


Szerintem a teljesítményadatok nem feltétlenül mérvadóak, hiszen az függhet a motor állapotától, kopottságától, futásteljesítményétől is, de azért érdekes videó szerintem.

Általában én is Nitro95-el, vagy Racing100-al járok egy Alfa Giulietta 1.4.TB-vel és én meg vagyok elégedve mindkettővel, rugalmasabbnak érzem az autót és 2-3 decivel kevesebbet is eszik ezekből mint a simából. Nem vagyok se gépészmérnök, se marketinges a Shellnél, hogy ezeket a tapasztalatokat bármivel objektíven is alátámasszam, de ha "csak" annyit érek el, hogy az adalékolt benzinnel jót teszek a motornak és a befecskendező rendszernek, az már jó. Más kérdés, hogy megéri-e az árát...

2016. jún. 14. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Ne bohóckodjál 3500 Ft-ért, hanem vágd tele Vépóverrel aztán úgy mérd a fogyasztást.
2016. jún. 14. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim válasza:

Hát kedves hitetlenkedő, placebo hatást emlegető hozzászólók... Ugye a placebo az alapvetően tudattal rendelkező lényeknél állhat elő. Tehát az autó szigorúan a fizika(kémia?) törvényeit követi... Barátommal elindultunk egy 15 év körüli Toyotával Ausztriába, egy bútort elhozni. Szep nagy utánfutóval. Tankolás előtt menegettünk kifelé budapestről. Emelkedő alig, utánfutó üres, két utas... A kocsi meg nyög, és alig megy. Utólag barátom mondta, hogy erősen gondolkodott, mi lesz majd az osztrák autópályán, egy qrvanagy qrvanehez bútorral az utánfutóban.... Megb..sz a rendőr, amiért alig fog mászni az autó. Azt mondja, megpróbálja ezt a nitrós benzint, hátha segít. Teletankolt. Elindultunk. Kb 2-3 perc után kicserélték alattunk az autót. Elmúlt a nyögés, elmúlt a kínlódás... Gyorsult, ment, halk volt.... És ugyanezt csinálta tele utánfutóval visszafelé is. Biztos a placebo miatt, nem tudom. Az is biztos, hogy az autónak nem szóltunk külön, hogy "figyu, most parazsat etetünk veled, most már átváltozhatsz táltos paripává".... És mégis megtörtént.

Saját kocsinkba, 12 éves corolla verso, ugyanezt eljatszottuk, ugyanilyen eredménnyel, bár a miénk elotte is ment rendesen. Nitroval látványosan jobban teljesít, és a fogyasztása is csökkent. (800 km egyfele rendes benzinnel, ugyanazon az úton viissza 800 nitroval...) A technikai részletekhez nem értek. Azt azért sejtem, hogy a placebo a kocsira nem hat... Az osztrák út előtt én is lehúzásnak gondoltam az ilyen v power nitro varázslatokat. Aztán most már nem vagyok benne annyira biztos.

Ennyi. Mindenki tankolhat ami jól esik...

2017. ápr. 24. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!