Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Segitség miért melegedett...

Szabolcs1995 kérdése:

Segitség miért melegedett fell a motorom anyira hogy a hengert? Kőrülvevő muanyag burkolat ami védi rá olvadt a hengere

Figyelt kérdés
mentem a motoral kb 50 el és anyit vetem észre hogy egyre lassaban megy utána csut gázon kb 5 km ment a motor és meg áltam meg nézni hogy mi a baj és fűstőlgott az egész motor a hengernél segitsetek mi lehet a bajja??
2015. ápr. 14. 21:52
 1/6 anonim ***** válasza:
Milyen típusú motorról van szó?
2015. ápr. 14. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
63%

Tudod Szabika az lehet a baj, hogy 20 eves korodra is felig irastudatlan vagy, es a kezelesi kezikonyvet sem tudtad elolvasni.


A tulmelegedes oka sok minden lehet, ketutemu motornal pl. keves olaj a benzinben, vagy epp nulla olaj, hibas olajpumpa, megszorulo dugattyu, tengely, stb. Negyutemunel ugyanugy lehet olajhiany, hutoviz hiany (ha esetleg vizhuteses).


Ahhoz kulon gratulalok, hogy a haldoklo motort csutkagazon meg hajtottad par kilometert... Es bazz az ilyeneknek szavazati joga is van.

2015. ápr. 14. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
2 válaszoló semmit nem értesz a motrokhoz :) olaj volt bennnem vizhutéses olaj pumpa jo benzin keverék csutgaz nélkűl mentem csutgázal 70 et megy amugy gyertya okozta te mekmester
2015. ápr. 15. 06:37
 4/6 Wadmalac ***** válasza:

Egyébként az összes hiba lehetett volna ennyi infó alapján, amit a kettes leírt, szóval a stílusával lehet bajod, de szakmai hülyeséget nem írt.


Mit takar a "gyertyával volt a baj" mondat?

Rossz hőértékű volt bent vagy mi a frász?

Mert gyertyától túlmelegedést elég nehéz elképzelni.

2015. ápr. 15. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Wadmalac ***** válasza:
A kérdésben leírt jelenség alapján kétüteműnél a legvalószínűbb tipp a keverékolajzás hiánya lett volna, kifogyott olaj, megállt olajszivattyú stb.
2015. ápr. 15. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Megolvadt elektródák

Karfiolos elektródák, esetleg gyertyaidegen anyagok kicsapódása.

Lehetséges ok: túlhevülés, izzás – például korai gyújtás – miatt égési maradványok az égéstérben, meghibásodott szelepek vagy gyújtáselosztó, rossz minőségű üzemanyag, nem előírásszerűen meghúzott gyújtógyertya.

Hatása: a teljes leállás (motorkárosodás) előtt érezhetően csökken a motor teljesítménye.

Teendő: ellenőrizni kell a motort, a gyújtást és a keverékképzést. Ki kell cserélni a gyertyát és az előírt nyomatékkal kell meghúzni az újat.

2015. ápr. 15. 22:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!