Szerelők! Melyik számotokra a "legbarátságosabb", ill. "legszivatósabb" márka/típus?
Tanulóként már egész sokmindent szereltem, voltak kocsik, melyeken nagyobb munkákat is relatíve gyorsan el lehetett végezni, és voltak olyan amúgy rutinmelónak számító dolgok, amikkel bizony elég sokáig eltököltem. Azt vettem észre, hogy bizonyos típusoknál figyelnek a logikus szerelési műveletekre, az egyes alkatrészek minél jobb hozzáférhetőségére, míg más típusoknál mintha direkt szivatni akarnák a tervezők a szerelőket, pl. amikor semmilyen szerszámmal nem hozzáférhető helyre raknak csavarokat, ami miatt feleslegesen sok egységet kell megbontani.
Olyanok tapasztalataira/élményeire lennék kíváncsi, akik már egy ideje űzik a szakmát, akár teljes munkaidőben, akár hobbi szinten, és volt már annyi típussal dolguk, hogy legyen összehasonlítási alapuk.
Nekem pl. a 124-es Merci hardy-tárcsa cseréje volt az egyik legrosszabb szerelési élményem, nehezen hozzáférhető és körülményes művelet volt, igaz akkor még nemrégiben csináltam ezt, de most se szívesen állnék neki.
Nem vitagenerálási szándékkal indítottam a topikot, csupán a véleményeitekre vagyok kíváncsi.
Köszi a válaszokat előre is.
Trabant 601.
Ha van szikra,és benzin,akkor minden van,és még hűtővíz sem kell:! :)
Ilyen egyszerű.
A "hőskor"-ban számomra a legutálatosabb munka a Zaporozsec és a Barkas benzikályhák javítása volt.
Talán akad még ember aki érti miről írok...... :)
Ne sajnáld, semmiről nem maradtál le. A mai mérnökök is tudnak agyament dolgokat tervezni....
Mellesleg a mostani egy kaptafára készült jellegtelen autóknál egyre inkább nincs is szükség a klasszikus értelembe vett szerelőkre. Nincs javítás, csak csere. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!