Simson s50b vagy Simson s51b? Mindketto tetszik baratom s51 es motorjaval mentem de egy s50 nem megbizhatobb?
Csak saját véleményem!
Az 51-es szebb, fiatalabb, több és olcsóbb hozzá az alkatrész, szimering cseréhez nem kell széthúzni a blokkot, tuningolható, a váltóba rakható 4. vagy akár 5. fokozat is.
Az 50-es kevésbé szép, öregebb kevesebb és drágább hozzá az alkatrész, szimering cseréhez szét kell húzni a blokkot viszont a főtengelycsapágyai olajban futnak az 51-essel szemben, nem tuningolható, 3 sebességes a váltó.
Én is az javaslom, hogy azt vedd meg amelyik jobb műszaki állapotban van! Az esztétikáján mindkettőnek tudsz majd változtatni, ha akarod, de elsődleges szempont a megbízhatóság legyen. Amúgy ha mindkettő rendben van akkor 45-50km/h-val kivisznek a világból, ha viszont nincs rendben akkor szívás-szívás hátán.
Jó tanács! Soha ne vegyél magyar, kínai, taiwani alkatrészeket mert sose lesz vele megbízható! Vedd meg inkább az eredeti bontott vagy a német (MZA) utángyártott alkatrészeket!
Jó motorozást! Szép napot!
#1: Teljesen egyetértek 2-es válaszadóval. Úgyhogy ment a "hasznos volt". Annyi különbséggel, hogy az MZA is taiwani, csak a németek még elvégeznek egy minőségi ellenőrzést.
A gyári bontott, meg ennyi idősen sokszor már kukás.
Alkatrésztől függően érdemes tájékozódni.
Csak néhány példa, taiwani főtengely egészen jó. Magyar kipufogó ugyanaz mint amit a németek árulnak. Tudom mert személyesen hoztam haza, és vettem itthon is, egy deka különbség nem volt közöttük csak az ár.
Hengerből gyári a legjobb még ha furatni is kell.
És még lehet sorolni ...
Remélem segítettem
Én most vettem először Simson S50-et, persze 51-es vázban.
Széthúztam a blokkot, te jóisten :D
Egy égi csapás az egész. Semmit nem értek belőle.
Az S51-et lazán széthúztam, és összeraktam 1 óra alatt, ezzel már két napja szenvedek...
Fiatalosabb, pörgősebb, tuningolhatóbb az S51, szerintem azt válaszd.
Egy nagy különbség van a kettő között: a blokk.
Az S50-esnél a főtengelycsapágyak olajban fürdenek, míg az S51-es főtengelycsapágyait csak a benzinből lecsapódó olaj pára keni. Ezért (is) szokták tartósabbnak mondani a régebbi blokkot, a csapágyak többet bírnak. Viszont ebből adódik a hátránya is, cserekor szét kell húzni a blokkot, az S51-esnél elég az oldaldekniket levenni.
A magam részéről a legjobb a Schwalbe és a Star turbo-s blokkja, mert az állandó hűtést kap, ami nagyon jól jön nyáron nagy melegben városban, piros lámpánál. A S50 is erre a blokkra épül, csak hűtés nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!