Vásároltam egy fiat bravo 1.4 12v szelepes változatot. Baj oka? részletek alul
Belerakom az akkumlátor feltöltve, indul jár semmi gond , kétszeri indítás után (legtöbbször) már úgy indul mintha lelenne merülve az akkumlátor,ezt akkoris csinálja ha mondjuk 20-30km-ert megtettem....Az autóban Opel ecotech gyujtókábel szett lett rakva,azonban a gyertya és a kábel csatlakozásnál mind a 4 szikrákat ver.Szerintetek emiatt lemerül az akkumlátor? vagy esetleg az önindító vesz fel túl nagy áramot?mert annakis elég fura hangja van!
Milehet a baj? Önindító?akkumlátor?vagy kábelek?vagy gyertya?
A kábel mindentől függetlenül cserés, nem olyat kell belerakni amit éppen találsz, hanem a belevalót. Egy új szett pár ezer Forint.
Az akksi meg hiába van feltöltve lehet már a végét járja. Elviszed egy akkus boltba bemérik neked ingyen, hogy mekkora indítóáramra képes még. Az is lehet, hogy a töltéseddel van gond.
Veszel egy Fiat-ot, ráadásul nekiállsz tákolni... Mégis mit vártál?:)
Egyébként igen, rohadtul nem egészséges ha valami össze vissza szikrázik a motortérben.
Szóval első lépés normális kábelezés. Aztán töltésmérés a generátoron, lehet csak fel kell újítani és meg is oldódott a problémád
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!