Yamaha Mint robogóm karburátor takarírtás óta csökkent. Mi lehet ennek az oka?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos nem ilyen egyszerű. Nagyon nem kéne elállítani, mert minél több az eltérés az eredetitől annál nehezebb lesz rendbe hozni. Ha csak a súbertű helyzete bizonytalan, akkor a következők szerint járj el.
A súbertű helyzete valahol az 1/3 2/3 gázállást befolyásolja. Tehát ezt a fordulatszám-tartományt kell tesztelni.
Legyen legmagasabb állásban a tű. és azt vizsgáld, hogy 1/3 gázállásból mennyire szépen gyorsul ki a motor.
1-2 próba, azonnal leállít a motor és gyertyát kell ellenőrizni. 2 opció van:
1. Pont helyes a helyzet. Jól megy és gyertyakép is szép őzbarna kiégett. Semmi dolog nincs vele
2. Benzines a gyertya, fulladozik. Sokall. Lejjebb kell tenni egyel a súbertűt
A folyamatot addig kell ismételni, míg a motor jól működik és a gyertyaképe is jó. (max 4-5 :) állás lehetséges gyorsan megtalálod.)
A többi állítócsavart ne állítsd el, mást befolyásol. Ha csak többet benzin kéne a jó működéshez, kannával öntenénk bele, nem finom precíziós csavarokkal szabályozva :)
Remélem segítettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!