Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rx, Sx, Rs, Tzr, Dt? Vagy Simson

Mocis99 kérdése:

Rx, Sx, Rs, Tzr, Dt? Vagy Simson

Figyelt kérdés
Melyik 50ccm motor tanít meg legjobban a motorozás alapjaira? Márkás (Aprilia,Yamaha) vagy jó a kis kinai is? (Cpi.stb)

#Aprilia.Simson.Yamaha.Motor.50ccm.
2015. márc. 5. 19:02
 1/9 anonim ***** válasza:
Mit szeretnél később csinálni? terepmotorozni vagy utcai motoros lenni? ha terep akkor 50ccm be a dt ajánlom 2002-2003 a legjobb évjárat! ha nem dt akkor apriliát én nem vennék! ugyan az a blokk, a külseje is szép de olasz motort nem vennék! vagy dt 50 vagy 80 50es papirral, vagy egy honda cre 50! sportmotorba vagy tzr vagy nsr!
2015. márc. 5. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Igazából csak váltani szeretnék megtanulni(most robogóm van) és úgy igazából megtanulni hogyan kell kezelni egy kétkerekűt.
2015. márc. 6. 16:10
 3/9 anonim ***** válasza:
mindegy, amelyik múfaj jobban tetszik nekem az endúró jön be igy én tuti dt-t vennék!
2015. márc. 6. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Enduróban melyik a jobb a Yamaha DT vagy az Aprilia Sx,Rx? Melyik az olcsóbban fenntartható? Melyikhez van több alkatrész? Melyikben milyeb motor van?
2015. márc. 7. 14:24
 5/9 anonim ***** válasza:
Tudod van az Aprilia, ami toronymagasan elveri a mezőnyt, persze többet is fogyaszt és drágább is hozzá az alkatrész, ezért sokan lehurrogják és jönnek a "nem veszek olaszt" meg "szar az olasz", persze azt mindegyik árvapalánta kifelejti hogy nem az olasz szar csak nekik nincs lóvé fenntartani. Én a simson-t kilőném a sorból mert az szerelni tanit meg nem pedig motorozni, főleg hogy már nincs hozzá gyári alkatrész, meg hát valljuk be őszintén hogy a maga korába is elavúlt volt már. Te döntsd el hogy hogy állsz anyagilag, ha van lóvé, akkor vegyél Aprilia-t, de ha nincs akkor ne vedd meg, mert az első felújításkor mikor zsebbe kellene nyúlni és nincs hova, te is majd azt mondod rá hogy szar. Nekem volt is meg van is lóvé, szóval Aprilia-n nevelkedtek. A pofájukba kiröhögte az RS a kategória társait mint az NSR példáúl, de a 250-es 4T-ket is.
2015. márc. 7. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 joco5582 ***** válasza:

Én a Simson mellett fogok érvelni. Az a tapasztalatom, hogy ilyen idős korban nincs eleresztve az ember és bizony 5-10 ezer Forint is nagy pénz. Meg kell bulira csajokra, számítógépre.

Persze akinek a zsebe mindig tele, mert Apu anyu kifizeti, az vegyen modern fiatal mocit. Futja szerelőre és alkatrészre.

De ha otthon saját magatokra vagytok utalva egy szimmering csere se lesz egyszerű, mert nem veszel hozzá a sarkon lendkeréklehúzót, nincs mindenkinek nyomatékkulcsa és robbantott ábrája.

Aki egy Simsont nem tud pöpec állaotban tartani az újabbat se fog tudni. Igen tele a bolt silány szar alkatrészekkel, de beszerezhető tartós jó minőségű is. Nem is sok energiával. Számtalan tuning átépítés lehetséges ami sokáig leköthet.

A Simson az csak Simson, lesajnált dolog, de több örömet okoz egy egyszerű öreg de kiváló technika mint egy modern betegágy.

Egy kis számolás. 20ezer km körül minden motornál jön a nagygenerál. Sok éves motornál már nem biztos hogy aprilia főtengely lesz az apriliában, sokkal inkább amivel talpra állították. Hengerfúrás főtengely vizpumpa olajszivattyú felújítás ne adj i. Vásárlás komoly összeg és valakinek össze is kell lapátolni.

Simsonban is lehet Ducat energia gyújtás, ledes index és 70es henger.


Szóval én számolnék olasz, japán vételár plusz generál javítás v.s Simson plusz generál.

Ha képlet úgy hozza hogy nem engedheted meg komoly technikát vagy nem ismersz megbízható szerelőt, nem szégyen Simsonnal motorozni.

Remélem segítettem

2015. márc. 8. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Aprilia-knal nem játszik a hengerfurás, legalábbis normáliséknál nem. Régi le, új fel és 10-12 000 km-t megint hasít a motor. Persze azt én is írtam, hogyha nincs pénz a dolgokra akkor ne vegyen Aprilia-t mert csak mégegy emberrel több lenne azok száma akik lehurrogják. Nem tagadom, nekem szüleim vették a motorokat, ezért is voltam úgy vele, hogy nem kell használt hanem legyen az RS 125 szalonból több mint 1,5 millió forintért, 3 havonta szervíz átnézetni, ha baja van szintén szervíz és nem kókányolom meg stb. De mondom még egyszer, van hozzá pénz, ha nincs hozzá, ultrahamar letudod építeni az RS-t és amint megkezded belepakoltatni az utángyártott szarokat, onnan kezdve vége a motoronak, úton-útfélen megszopat.
2015. márc. 8. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 joco5582 ***** válasza:
Bizony megy a "like" az előző kommentelőnek, mert őszinte volt. Nincs semmi baj azzal ha jól áll valaki sőt bárcsak mindenki így lenne. A lényeg az, hogy motorozni akarsz és mérlegelni kell a lehetőségeidet.
2015. márc. 9. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm Szépen a válaszokat! A lényeg tényleg az hogy motorozzak!
2015. márc. 10. 18:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!