Rx, Sx, Rs, Tzr, Dt? Vagy Simson
Én a Simson mellett fogok érvelni. Az a tapasztalatom, hogy ilyen idős korban nincs eleresztve az ember és bizony 5-10 ezer Forint is nagy pénz. Meg kell bulira csajokra, számítógépre.
Persze akinek a zsebe mindig tele, mert Apu anyu kifizeti, az vegyen modern fiatal mocit. Futja szerelőre és alkatrészre.
De ha otthon saját magatokra vagytok utalva egy szimmering csere se lesz egyszerű, mert nem veszel hozzá a sarkon lendkeréklehúzót, nincs mindenkinek nyomatékkulcsa és robbantott ábrája.
Aki egy Simsont nem tud pöpec állaotban tartani az újabbat se fog tudni. Igen tele a bolt silány szar alkatrészekkel, de beszerezhető tartós jó minőségű is. Nem is sok energiával. Számtalan tuning átépítés lehetséges ami sokáig leköthet.
A Simson az csak Simson, lesajnált dolog, de több örömet okoz egy egyszerű öreg de kiváló technika mint egy modern betegágy.
Egy kis számolás. 20ezer km körül minden motornál jön a nagygenerál. Sok éves motornál már nem biztos hogy aprilia főtengely lesz az apriliában, sokkal inkább amivel talpra állították. Hengerfúrás főtengely vizpumpa olajszivattyú felújítás ne adj i. Vásárlás komoly összeg és valakinek össze is kell lapátolni.
Simsonban is lehet Ducat energia gyújtás, ledes index és 70es henger.
Szóval én számolnék olasz, japán vételár plusz generál javítás v.s Simson plusz generál.
Ha képlet úgy hozza hogy nem engedheted meg komoly technikát vagy nem ismersz megbízható szerelőt, nem szégyen Simsonnal motorozni.
Remélem segítettem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!