Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e46 320d, vélemények?

Bmw e46 320d, vélemények?

Figyelt kérdés

2015. márc. 3. 13:54
 1/10 anonim ***** válasza:
92%
nem unjátok még ezt a tetves E46 320D-t!?!?!?!hogy ezzel minden nap te van fosva az oldal,hogy tapasztalat/vélemény/megéri stb.......használjátok már az oldal keresőjét,azért van!vagy ennyire lusták vagytok!?!?!?
2015. márc. 3. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
De hát BÉEMWÉ. Azok meg különbek a többi embertől.
2015. márc. 3. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 Dörmögő ***** válasza:
Nekem az a véleményem a Bmw e46 320d-ről hogy sokan ha presztizst akarnak kis pénzért akkor ilyet vesznek. Alapjában nem rossz kocsi, és ha nincs nagyon kicentizve a költségvetésed akkor vállalható is. Mert talán akkora presztizse nincs egy millió környékbeli autónak mint egyesek gondolják, de a szervízek, és az alkatrészt árulók úgy gondolják hogy van.
2015. márc. 3. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Nem egy rossz autó, csak nem szabad belőle olcsó hulladékot venni. Általában a 150lovas CRt bátrabban szokták ajánlani, mint a 136lovas adagolósat.
2015. márc. 3. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Nekem is elegem van en bloc az összes BMW-s kérdésből, mert minden nap van 4-5 darab. De abból is elegem van, ha jön egy ilyen kérdés akkor jönnek az előítéletesek is.


Elmagyarázom, hogy miért akarnak ennyien BMW-t: Nem a presztíííízs miatt. Az Audi, Mercedes, Lexus nagyobb presztízsű, ezt mindenki tudja.

Hanem AZÉRT, mert a magyar embör márcsak olyan, hogy ami jó vételnek ígérkezik, azt kényszeresen nem hagyja ki.

Már pediglen ezekből a BMW-kből annyit hozott be az országba a sok ebből élő nepper, hogy lement az áruk (meg eleve a rosszabbakat hozták, mert azok már eleve jó árban voltak, így jó üzlet). Merthogy, ezek a nepperek nagyon jól tudják azt, amit már írtam, hogy a magyar ember kényszeresen nem hagyja ki, ha lát egy elméletileg drága autót olcsón.


Csakhogy, szegény bolond átlag magyarunk azt nem tudja, hogy az miért is olcsó annyira, hogy ő is meg tudja venni az összespórolt 1, 2, vagy 3 milliócskájából (ami általában az össz vagyona, ezt onnan tudom, ha több pénze van, akkor még drágább autót vesz).

Na fentebb le lett írva, miért olcsók a használt BMW-k. Kívül belül szép, mert kapott egy nagy kozmetikázást, az gaz nepperek bármilyen lelakott szemétkupacból csinálnak újszerű kinézetűt (ehhez egyébként a németek értenek a legjobban, ezért tűnik szebbnek az onnan jövő használt portéka).


Az információimat úgy szerzem, hogy nem egy és nem kettő ilyen neppert ismerek. Az összes magán autószerelő autókat hoz be. Egyre szaharabbakat (még a drágább árkategóriákban is), mert szoktam szemrevételezni azokat az autókat.


Vannak sznobok is, de az kiderül a kérdésből, hogy a kérdező az. Olyankor én is odaszólok.


Van olyan kérdező, hogy leírja, hogy neki BMW a vágya (nem presztííízs miatt, hanem a vágya), ezeknek az embereknek általában van annyi eszük és PÉNZÜK, hogy drágán ugyan, de vesznek egy pedigrés példányt. Valós km-rel, xy-ig visszavezethető gazdával, megkímélten, meg izé.

2015. márc. 3. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
56%

2: nem a bmwsek (és pl audisok) képzelik, hogy különbek a többi embertől, hanem inkább a suzukisok, skodások, meg a többi átlagautós, aki azt gondolja, hogy ők a legerkölcsösebb, legrendesebb, legkedvesebb, legaranyosabb, legszerényebb emberek, és a bmwseket (és audisokat pont, hogy lenézik, lebunkózzák, satöbbi. Ezzel nem a suzuki, koda és egyéb autók tulajdonosait akartam bántani, csak egy rétegnek szólt.


Mostanában mindig előkerül a fenntartási költség.

Előkerült, hogy egy régebbi Suzuki Swift fenntartása a legolcsóbb, ami minden költséggel, amortizációval havi bontásban megáll 25 ezer forintban. Plusz benzin.


Egy átlag, olcsóbb középkategóriás autó fenntartási költségei amortizációval együtt már 50e ft / hó -tól indulnak, plusz még a benzin/gázolaj. A BMW-é lehet akár 75 e ft / hó is amortizációval együtt, ha kijön pár hiba.


Ezekből a 320D típusokból egy milliótól kapni egészen 2 millióig példányokat. Az egy millió forintosan a halálunkon vannak, a 2 milliósok még jók lesznek sokáig. Eszerint kellene dönteni. Minél olcsóbb lesz megvenni, annál magasabb lesz a fenntartási költség.

2015. márc. 3. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Van olcsóbban is jó, sokan forditva nézik.. kivülről csillog villog akkor az = jó állapotu ezért veszik. De lehet, ami azért olcsó mert pl picit karcos, vagy horpadt, esetleg lóg a kárpit vagy nem jó pár apróság.. de cserébe szerkezetileg( motor, váltó, futómá) rendben van akkor az egy tök jó vétel.. csak hát az átlag magyar a külsőre megy..
2018. aug. 27. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
150 lovas azért jobb mert közösnyomócsöves ? Ember.. abba az elektromos porlasztó ha megkotlik akkor mind a 4 et cserélni kell és az kb 300-400 ezer ft. Míg az adagolósnál nincs ilyen mert nem elektromos porlasztós max csúcsokat kell ujat venni (4x27 ezer ft). Adagoló hiba lehet azt kb ennyi, sokkal egyszerűbb mint a CR, kevesebb hibalehetőség. Illetve, a KM kiolvasás mindegy, mivel nemvalószínű, hogy ki olvasható. Illetve, ha jó állapotú és nem 1-2 éven belül behozott hanem pl 3-4 éve akkor az eddigi tulajok költhettek már rá eleget ahoz, hogy jó legyen. Turbó biztos cserélve volt egy tekert 250-280 ezer km es dízelbe ( ha valóságban 400-500-600 ezer km is van benne) valszeg kettőstömegű is cserélve volt már ilyen futásnál, így lényegében nem nagyon lenne gond, a motor meg ha nem füstöl mint állat, és nincs szar hangja akkor jó. Elmennek ezek rengeteget nem kell aggódni. Futóműbe lehet hiba de az kiderül a próbaúton. Én a saját vásárlásomból példálózok, nem találtam újonnan magyarországi forgalomba helyezésűt ezért kerestem olyat ami hamár behozott legyen minnél régebb óta behozva tehát nem R-P rendszámos nem is N-s hanem M-es ( 2014 ben behozva) ez alatt az 5 év alatt ment 70-80 ezer km-t, a sok rossz dolgot kicserélték már és én megvettem úgy, hogy kettőstömegűt cseréltek már, turbót is már tehát így nem nagyon érdekel, hogy 600 ezer km van benne vagy a valós 270 mert azok a dolgok amik rizikósak cserélve lettek. Azóta is jó az autó, nem kell havonta szervizbe vinni, és nem akar szétesni alattam. Tehát hajrá, és ne félj annyira tőle, mert a legtöbben akik drágának mondják valójában sose ültek ilyen autóban, pláne nem is volt nekik.Illetve ajánlom, hogy marketplaccen nézz facebookon vagy csoportba, ott látod ki hirdeti, elég jól le lehet szűrni az eladó alapján, hogy milyen lehet az autó :)
2019. jún. 29. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
Utolsó Te normális vagy? e46ba 4 darab porlasztó 26 ezer. Te miről beszélsz ilyenkor? e90-be is kb. 80-90 ezer. Milyen 4-500 ezer, te magadnál vagy? A butaságokat inkább tartsd már meg magadnak. Köszi.
2020. febr. 10. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Annyira gyík nem lehetsz, hogy egy 15 éves autóba zsírúj Bosch porlasztót akarsz venni 100 ezerért, ha Te esetleg erre gondoltál. Egyébként a mondanivalód végével teljesen egyetértek... én is ezeket tapasztalom.
2020. febr. 10. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!