Nekem is elegem van en bloc az összes BMW-s kérdésből, mert minden nap van 4-5 darab. De abból is elegem van, ha jön egy ilyen kérdés akkor jönnek az előítéletesek is.
Elmagyarázom, hogy miért akarnak ennyien BMW-t: Nem a presztíííízs miatt. Az Audi, Mercedes, Lexus nagyobb presztízsű, ezt mindenki tudja.
Hanem AZÉRT, mert a magyar embör márcsak olyan, hogy ami jó vételnek ígérkezik, azt kényszeresen nem hagyja ki.
Már pediglen ezekből a BMW-kből annyit hozott be az országba a sok ebből élő nepper, hogy lement az áruk (meg eleve a rosszabbakat hozták, mert azok már eleve jó árban voltak, így jó üzlet). Merthogy, ezek a nepperek nagyon jól tudják azt, amit már írtam, hogy a magyar ember kényszeresen nem hagyja ki, ha lát egy elméletileg drága autót olcsón.
Csakhogy, szegény bolond átlag magyarunk azt nem tudja, hogy az miért is olcsó annyira, hogy ő is meg tudja venni az összespórolt 1, 2, vagy 3 milliócskájából (ami általában az össz vagyona, ezt onnan tudom, ha több pénze van, akkor még drágább autót vesz).
Na fentebb le lett írva, miért olcsók a használt BMW-k. Kívül belül szép, mert kapott egy nagy kozmetikázást, az gaz nepperek bármilyen lelakott szemétkupacból csinálnak újszerű kinézetűt (ehhez egyébként a németek értenek a legjobban, ezért tűnik szebbnek az onnan jövő használt portéka).
Az információimat úgy szerzem, hogy nem egy és nem kettő ilyen neppert ismerek. Az összes magán autószerelő autókat hoz be. Egyre szaharabbakat (még a drágább árkategóriákban is), mert szoktam szemrevételezni azokat az autókat.
Vannak sznobok is, de az kiderül a kérdésből, hogy a kérdező az. Olyankor én is odaszólok.
Van olyan kérdező, hogy leírja, hogy neki BMW a vágya (nem presztííízs miatt, hanem a vágya), ezeknek az embereknek általában van annyi eszük és PÉNZÜK, hogy drágán ugyan, de vesznek egy pedigrés példányt. Valós km-rel, xy-ig visszavezethető gazdával, megkímélten, meg izé.
2: nem a bmwsek (és pl audisok) képzelik, hogy különbek a többi embertől, hanem inkább a suzukisok, skodások, meg a többi átlagautós, aki azt gondolja, hogy ők a legerkölcsösebb, legrendesebb, legkedvesebb, legaranyosabb, legszerényebb emberek, és a bmwseket (és audisokat pont, hogy lenézik, lebunkózzák, satöbbi. Ezzel nem a suzuki, koda és egyéb autók tulajdonosait akartam bántani, csak egy rétegnek szólt.
Mostanában mindig előkerül a fenntartási költség.
Előkerült, hogy egy régebbi Suzuki Swift fenntartása a legolcsóbb, ami minden költséggel, amortizációval havi bontásban megáll 25 ezer forintban. Plusz benzin.
Egy átlag, olcsóbb középkategóriás autó fenntartási költségei amortizációval együtt már 50e ft / hó -tól indulnak, plusz még a benzin/gázolaj. A BMW-é lehet akár 75 e ft / hó is amortizációval együtt, ha kijön pár hiba.
Ezekből a 320D típusokból egy milliótól kapni egészen 2 millióig példányokat. Az egy millió forintosan a halálunkon vannak, a 2 milliósok még jók lesznek sokáig. Eszerint kellene dönteni. Minél olcsóbb lesz megvenni, annál magasabb lesz a fenntartási költség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!