Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Üdv. Két ütemű, külön olajozás...

Üdv. Két ütemű, külön olajozású motor 50 cm2. CPI Explorer. Levakítom az olajcsövet, keveréket öntök a benzintartályba, működik-e a motor és lesz e valami baja esetleg kell e valamin állítani?

Figyelt kérdés

#Olajozás.
2015. febr. 27. 17:38
 1/5 anonim ***** válasza:

cm2, és levakítom :D ezen besza... :D


Nem lesz így semmi baja a motornak, de miért akarod kiiktatni a különolajozást. Sokan fosnak, hogy elromlik és megragad a motor, lekötik aztán megy a szerencsétlenkedés, hogy milyen arányú keverák lesz a jó, és aztán egyszer meg elfelejt olajat tenni a benzinhez és kész a ragadás. Meg aztán folyton hurcolhatsz magaddal egy liter olajat, esetleg tankolnod kell útközben, akkor tudj mellé olajat is önteni.

2015. febr. 27. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

hali.

a kérdésedre válaszolva: én is levakítottam a különolajozású 175 cm3 ös Cezetámat..biztos, ami biztos, 1/25 ös arányban kevrtem a benyát, soha nem volt semmi baj, pedig csutkagázzal jártam(ahol lehetett)


szóval, ha megfelelő keveréket öntesz a tankba, akkor tépheted a markolatot, menni fog mint a szél, és nem áll be soha.

ráadásul nem kell állítani semmin.

persze nagyon nem mindegy, milyen minőségi olajat keversz a benyába..ha szabad javasolni 1olaj/25 rész benya arányt először...ha kicsit füstöl, az nem baj..ha nagyon, akkor legyen 1/30 arány.


sok szerencsét.

2015. febr. 27. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ezt nem tudom megérteni. Miért kell levakítani?

Elég ha nem öntesz a tartályba olajat és kész.

2015. febr. 27. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

#3-nál a pont :D A cm2-n meg én is felröhögtem :D


Kérdező, a különolajzó tartály azért van, hogy ne minden tankolásnál kelljen csürcsölgetni az olajat a benzinhez, hanem két-három havonta csak egyszer, amikor kezd kifogyni. Így nem is kell az olajos dobozt magaddal hurcibálni állandóan, amúgy se nagyon van hová rakni, és még a bukód belseje (ennek következtében pedig a fejed) sem lesz csurom olaj a flaskától egy idő után, mert csak így fér el esetleg a bukótartó rekeszben. Nem muszáj azt használni, pepecselhetsz is minden tankolásnál az olajjal, de azért találták ki, hogy ne legyen minden tankolásnál csupa szutyok a motor a félrecsöppenő meg mellélocsolt olaj miatt. Az nem párolog el mint a benzin, és letörölni is nehezebb.


De használd így, ha így akarod, semmi baja nem lesz a motornak, ha jól kevered bele az olajat. De majd ha eluntad a kevergetéssel való tökölést, és szeretnél visszatérni a különolajzáshoz, akkor nem árt majd megtisztítani, de minimum letesztelni előtte a különolajzó rendszert, nehogy kiderüljön, hogy időközben eltömődött, és emiatt álljon be a motor.

2015. febr. 28. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Tudom mi a különbség a négyzet és a köb között,elütöttem!Köszönöm a válaszokat.
2015. márc. 1. 15:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!