Üdv. Két ütemű, külön olajozású motor 50 cm2. CPI Explorer. Levakítom az olajcsövet, keveréket öntök a benzintartályba, működik-e a motor és lesz e valami baja esetleg kell e valamin állítani?
cm2, és levakítom :D ezen besza... :D
Nem lesz így semmi baja a motornak, de miért akarod kiiktatni a különolajozást. Sokan fosnak, hogy elromlik és megragad a motor, lekötik aztán megy a szerencsétlenkedés, hogy milyen arányú keverák lesz a jó, és aztán egyszer meg elfelejt olajat tenni a benzinhez és kész a ragadás. Meg aztán folyton hurcolhatsz magaddal egy liter olajat, esetleg tankolnod kell útközben, akkor tudj mellé olajat is önteni.
hali.
a kérdésedre válaszolva: én is levakítottam a különolajozású 175 cm3 ös Cezetámat..biztos, ami biztos, 1/25 ös arányban kevrtem a benyát, soha nem volt semmi baj, pedig csutkagázzal jártam(ahol lehetett)
szóval, ha megfelelő keveréket öntesz a tankba, akkor tépheted a markolatot, menni fog mint a szél, és nem áll be soha.
ráadásul nem kell állítani semmin.
persze nagyon nem mindegy, milyen minőségi olajat keversz a benyába..ha szabad javasolni 1olaj/25 rész benya arányt először...ha kicsit füstöl, az nem baj..ha nagyon, akkor legyen 1/30 arány.
sok szerencsét.
Ezt nem tudom megérteni. Miért kell levakítani?
Elég ha nem öntesz a tartályba olajat és kész.
#3-nál a pont :D A cm2-n meg én is felröhögtem :D
Kérdező, a különolajzó tartály azért van, hogy ne minden tankolásnál kelljen csürcsölgetni az olajat a benzinhez, hanem két-három havonta csak egyszer, amikor kezd kifogyni. Így nem is kell az olajos dobozt magaddal hurcibálni állandóan, amúgy se nagyon van hová rakni, és még a bukód belseje (ennek következtében pedig a fejed) sem lesz csurom olaj a flaskától egy idő után, mert csak így fér el esetleg a bukótartó rekeszben. Nem muszáj azt használni, pepecselhetsz is minden tankolásnál az olajjal, de azért találták ki, hogy ne legyen minden tankolásnál csupa szutyok a motor a félrecsöppenő meg mellélocsolt olaj miatt. Az nem párolog el mint a benzin, és letörölni is nehezebb.
De használd így, ha így akarod, semmi baja nem lesz a motornak, ha jól kevered bele az olajat. De majd ha eluntad a kevergetéssel való tökölést, és szeretnél visszatérni a különolajzáshoz, akkor nem árt majd megtisztítani, de minimum letesztelni előtte a különolajzó rendszert, nehogy kiderüljön, hogy időközben eltömődött, és emiatt álljon be a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!