Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A1 jogsi, etz 125?

A1 jogsi, etz 125?

Figyelt kérdés

A1 kategóriás jogsit szeretném letenni, és egy 125-ös etz-t hajtani. A motorra 100 ezer lenne a keret, ennyiből lehet venni egy normális etz-t?

A jogsi könnyen megszerezhető vagy gond az hogy előtte még nem ültem motoron? Jogsi ára?

válaszokat köszönöm! :)



2015. febr. 26. 15:10
 1/4 anonim ***** válasza:
A jogsi árára te is rá tudsz keresni, bármelyik iskola honlapján. Igen lehet normális ezt 125öt venni 100ezerből. Én, amikor életemben először motorra ültem (ez a saját motorom volt), senki nem volt aki tanácsot adjon, vagy segítsen, hogy mit hogyan kell csinálni, mégis azonnal el tudtam indulni, ment a váltás stb. Szóval a motort kezelni (ebben a kategóriában) pofon egyszerű, nem lesz vele gondod. Ami nehezebb viszont, az az hogy motoron ezerszer jobban kell figyelni mindenre, mint autóban, amit itt meg kell szokni, az a forgalomban lévő közlekedés, mert bizony motorozni kib* szott veszélyes ám. Szóval azhhoz kell majd ész és tapasztalat, hogy tudd, milyen forgalmi szituációkba mehetsz bele, és miket kerülj el, illetve előzz meg.
2015. febr. 26. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
miért akarsz egy olyan motort venni, ami már a gyártásakor is elavult volt? Gyűjts egy kis pénzt még hozzá és vegyél egy normálisat, amire csak ráülsz és mész vele, nem kell állandóan buherálni.
2015. márc. 1. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Az etz szent és sérthetetlen. A maga idejében csúcs vólt. Azóta se tudtak ilyen remek ár érték arányú gépet létre hozni. Az hogy könnyű szerelni és nem kell hozzá egy rakat kimondhatatlan nevű szerszám nagyon jó dolog és ezzel a gányolók sajnos visszaéltek akik azóta is a rossz hírét terjesztik.
2015. márc. 1. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
2-es válaszoló vagyok. Nekem egy 1990-es Pagaso 125-öm volt anno, haveromnak meg egy ETZ, ezek nagyjából egyidősek voltak. A Pegaso kirögöhte az ETZ-t minden téren, a Pegaso-nak tökmindegy volt hogyha hegyre szorítottam felfelé 35-40 fokos melegben, úgyan úgy erős maradt a motor, 7000-es frodulat felett kilőtt és meghazudtolta hogy ő csak 125 köbcenti 37 lóerővel. Ha kellet akkor 120 km/h -ról kilőtt 150-160 km/h-ig egy előzésnél és pár másodperc alatt fogtam 2-3 kamiont vele. Persze a fékei, a váz, a futómű korát messze megelőzte, a 110-120-as első és 160-as hátsó gumi stabillá tette a motort és a mai napig ráülök és megyek vele, nem kell bütykölni.
2015. márc. 2. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!