Mennyire kevés az a 60 ló az 1.4-es F Astrákban?
Igazából ez lenne az első saját autóm, tehát az igényeim nem túl nagyok :) 70% országút, 30% (kis)város arányban menne, pályára szerintem soha, vagy csak nagy ritkán tévedne fel, hegyek-dombok meg abszolút nincsenek itt a Dél-Alföldön.
Szerintem nekem nagyjából pont elég lenne, de azért szeretnék megkérdezni valakit, akinek több tapasztalata is van, vagy esetleg volt ilyenje, hogy mennyire elég ez a hétköznapokban?
60 lóerő az bőven elég arra mint amit leírtál,
-régebben is vidáman autóztunk a 26 LE-s Trabikkal,a 45-ös Wartburgal ,a 60-as Zsigulikkal,a 75 LE-s Lada 1500 meg már sportautónak volt mondva,
Nekünk is ilyen van, első autó. Mivel az F Astra alig 1 tonna, ezért nem olyan vészes. 1-szer volt gond, az Alpokban, egy erősebb emelkedőn, de nagy gázzal ott is ki lehetett hozni saját erejéből.
A végsebesség 150 fölötti, de a km-óra általában +10-et rárak. Előzésekhez érdemes visszaváltani, de tudtommal ez az erősebb autókkal is így van. Előnye: az ország legolcsóbb alkatrészei, minden szerelő ismeri
Városi tempóban már ennyi is tud dinamikus lenni.
Hátránya: modernebb motoroknál már több erőt kapsz, alacsonyabb fogyasztással
Kb hasonló dinamika, mint a kicsit erősebb, de mázsákkal nehezebb kocsiknál: mint a 80 lóerős Stilo, vagy a 75 lóerős G Astra
Katalógus szerint város 10, országút: 6, vegyes 8.
Amikor mértem, novembertől februárig, 4 emberrel 7-8 liter közt fogyasztott 2 város között.
Amióta egyedül használom, nem mérem, gondolom 6.
jó jó de...
Ha beültök 4 en+ csomagok és mentek országuton és beértek egy 70 el cammogo teherautót, akkor kb 2 kilóméter mire meg tudod előzni:)
Egyébként ha nem akarsz sportosan autóznié s nem vagy az a minden áron előzős fajta akkor teljesen elég a 60 lóerő.
Nekem volt 1.6 os 75lóerős opelom és elég ilyesztő helyzetek voltak amikor nyáron nyaralni indult a család3csomagok és rám jött az előzhetnék.
Az opelok alulmotorizáltak voltak mindíg.
Az alap motorok most is gyengék az opelokban, a súlyukhoz képest mindenképp.
De nyugdíjas vezetési stilusban a világ végére is elvisznek:)
Igen, így 19 évesen muszáj döntenem, és inkább úgy gondoltam, hogy a teljesítményt feláldozom az olcsóbb fenntarthatóság oltáránál :D
Ebben a kategóriában volt már szerencsém egy 1.3-as Feliciához és egy 1.6-os kettes Golfhoz, ezekhez képest is puding?
Nekem 1.3 swiftem volt 68 pacival (tele tankkal ember nélkül 910kg(lemérve)).
Az opelok híresek arról, hogy a kocsi mindig sokkal nehezebb, mint ami a papíron van.
1 fővel "repítette" a kocsit. Már 3 fővel is sokkal gyengébbnek érezhető volt.
Értem ezalatt azt, hogy 1 fővel 5-ben szoktam 70-ről előzni. Ugyanazon körülmények között 3-4 fővel már 3-ba kellett visszaváltani, ha ugyanakkora táv alatt akartam megelőzni valamit.
A te eseted még rosszabb, mert a kocsi is nehezebb, és a motor is gyengébb, viszont a rövidebb váltó áttételek neked kedveznek.
Nem rossz választás a te igényeidnek, csak az előzést sokkal jobban át kell gondolni, és megtanulni lendületből előzni.
Sok sikert az autó vásárláshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!