Nissan Almera alapjárati probléma?
:D
Nekem Primerám van és pont fordítva csinálja. Sebességben magas a fordulatszám, üresben visszább esik.
Egyébként nincs ötletem. Esetleg nissanfanclub.hu
Megyek neked 2 sörrel!
Nekem üresben volt az alapjárat a kelleténél picit magasabb, sebességben pedig 1300-ra ugrott fel (akkor is ha álló helyzetben csak pakolgattam). Mondanom sem kell, nem hogy motorfék nem volt, hanem 3.ig felváltottam gázpedál használata nélkül, majd haladtam 35-40-nel.
Olvastam a kérdésedet, a kartergáz elvezető csövet leszedtem, a szelepfedélben pedig van egy szelep ami az egyik irányba engedi a levegőt, a másikba alig egy picit. 1 nap benzines áztatás majd kifújás nem segített, de beleraktam egy másikat a donorból, és láss csodát, minden szuperül működik! Mivel a Nissanos szaki nem tudott segíteni, ezért magamnak próbálgattam, állítgattam át pár dolgot, kicseréltem pár szenzort a donorból, de erre a szelepre sosem gondoltam volna! Mindent vissza kell állítgatnom és tökéletesen jár a motor!
Köszi mégegyszer, sosem gondoltam volna erre!
A kartergáznak elméletileg nem lett volna szabad összeköpködnie a szívóoldalt, mert pont a légszűrő előtt van bevezetve a légszűrőházba, vagy valami rossz minőségű szűrő volt benne régen, és átengedte az olajat, vagy szűrő nélkül ment.
Ha hagyod világba lógni a kartercsövet, akkor is ugyanígy viselkedik? Egy ismerősöm lehúzott csővel járt, mert úgy jobban ment a kocsi, bár az utastérbe is bejött a szaga (Skoda Favorit volt). :D
Okos ötletem sajnos nincs.
Ez a cső a fojtószelep után csatlakozik vissza, tehát a szűrőt bőven kihagyja!
A szelepeknél maradt trutyi és olajkeverék tömítette el, a szelepfedélből sem jutott ki a gáz.
Hogy mi köze ahhoz, hogy sebességben vagy üresben van az autó, azt nem tudom, de mióta kicseréltem tökéletes!
Amúgy engem is meglepett a megoldás, a légszűrőn vettem észre az olajos pacát, akkor kezdtem el keresni a forrását.
Nekem QG15 van, abban is közvetlenül van visszavezetve, szűrés nélkül:
Én a másikra gondoltam, ami szemből nézve a szelepfedél baloldalából jön ki. Amire te gondolsz, sr20nál a légszűrőt kikerüli, de a folytószelepet nem. Amire én gondolok, az mindkettőt kikerüli, egyenesen a szívósorba megy vissza, onnan pedig (gondolom) az égéstérbe.
Amire te gondolsz, azt én is pucoltam, de nem volt vészesen koszos. Holnap csinálok képet, megmutatom melyikre gondoltam;)
Kis késéssel, de eljutottam a képig:)
Na engem (és 2 szerelőt) a pirossal bejelölt szelep szivatott meg rendesen: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!