Egy okmányok nélküli motorkerékpárt, milyen úton-módon lehet forgalomba helyeztetni?
Ha nincs hozzá okmány, akkor sehogy.
Ha csak lejárt, akkor műszaki vizsga, és pénz kérdése.
Mit akarsz te alvázszám alapján beazonositani??Kit érdekel hogy valaha volt már forgalomban?!?!Mert ha volt akkor mi történt?!?!Semmi,mert senkit nem érdekel mivel most nincs!
A gyártó meg miben tudna neked segitségedre lenni?Azoktól mit akarsz megkérdezni?
Szerinted ha tudnám a választ, akkor most foglalkoznék ezen a csúf oldalon, olyan flegma emberekkel mint te ? =))
Amennyiben valaha volt már forgalomba, akkor gondoltam csak több az információ róla, (első forgalomba helyezés, időpont, stb...) és tételezzük fel meg van az első tulaj, a papírok megsemmisültek, gondolom a gyártó tudja pótolni őket ha tudod igazolni ki is vagy...
te most nem tudod vagy nem akarod megérteni amit irtam!?!?!Még ha volt is forgalomba mit gondolsz ki fog neked róla bármilyen információt kiadni meg mire fel?!
Meg akkor mi történt ha te megtaláltad az első tulajt?mit változtat a dolgokon?Max kapsz egy jó meleg kézfogást az embertől hogy megkerested,de ennyi!
Az "i"-re a pont amúgy meg ez: "gondolom a gyártó tudja pótolni őket ha tudod igazolni ki is vagy..."
Hát ettől nagyobb baromságot mége nem hallottam...ezt egyedül sikerült kitalálni vagy segitettek benne?!?!Nyilván ez igy működik hogy bemegyek München-be a BMW-hez,hogy nincsenek meg a motorom papirjai de Gipsz Jakab vagyok és kérnék újat...HÁHÁ...még viccnek is rossz....
Azt fog már fel végre,hogy mindenféle papir nélküki szart nem lehet újból forgalomba helyezni meg lepapirozni(Akkor sem ha ismered az előző tulajt,vagy ha jóisten alászállt a mennyekből)mert ennyi erővel bárki bármilyen talált/lopott járművet vissza tudna helyezni a forgalomba.....és még szabályos is lenne.Azért ez meg elég abszurd volna!
Remélem a nagy anyázás végén kiderül, hogy egy 50 cm3 alatti segédmotorról van szó!
Ha netán mégsem, akkor tudnod kell, hogy a sorozatban gyártott járművek általános típusbizonyítvány alapján kerülnek forgalomba, ezt nem kell a gyártónak pótolnia, és lehetősége sincs rá.
A magyarországi iratokat pedig csak az okmányiroda tudja pótolni, ha volt egyáltalán. Ha nem volt, akkor úgy kell eljárnod, mintha most hoztad volna be az unióba. NAV, NKH, regadó, származás ellenőrzés és a többi sallang...
Mellesleg egy eredetiség vizsgálat során meg tudják mondani, hogy volt-e forgalomban magyarországon valamikor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!