BMW 730d 2004 260. 000km vel mennyire megbízható?
HA szerencséd van 0. Ha peched van és elrepülnek a porlasztók akkor 1,5 milla. A magasnyomású pumpa 800,000, a turbó 6-700,000 körül.
A turbó amúgy 300e körül szokott elszállni, a befecskendezés 3530-400 körül. Ha "szerencséd van" és 400e-ről tekerték vissza 260-ra a kocsit akkor már az előző tulaj valószínűleg cserélte, ha meg már sokadszorra tekerik akkor ki tudja...
Ez a szanszos amúgy, egy ilyen autóba simán tesznek 40-et évente. Az első 3 évben még többet is. Ez nem városi kisautó a nagyinak bevásárolni a Tescoba...
# 2
Adott típusú 730D-be a MAHLE utángyártott turbó 383,000 Ft, a BTS pedig 510,000 FT. Erre természetesen rájön a munkadíj, ami alsóhangon egy kiló és akkor nagyon-nagyon olcsó volt, mivel szét kell kapni hozzá a fél autót. Aztán ugye turbócserével olajcsere jár, azzal pedig nem vadparaszt user szűrőt is cserél. Olaj 9 liter kell bele, a Castrol litere 4,200 ft (biztos van Auchan saját márkás 2,000-ért is....), az 36 ropi.
Erre mondtam 6-700e-t, amit így utólag belegondolva még olcsó is.
Ha te ezt "negyed árból" kihozd akkor add a címed és hordom hozzád a 730-akat kétnaponta.
Máskülönben meg ne beszélj baromságokat. Köszi.
Nagyon szépen koszonom a valaszokat!
De ezeket az alkatrészeket nem kel minden évben kicserélni gondolom. Szoval szerintem ez 1x belefér. Ha gyakran elromlós alkatrészek lennének akkor aztmondom, hogy tényleg nem éri meg.
És mennyibe kerülnek rá a gumik? És az elektronika mennyire problémás ?
Természetesen ezek nem "kopó" alkatrészek, de más kérdés, hogy mennyire jó vétel 3M-ért venni egy autót amire potenciálisan még 3 milliót kell majd ráköltened a következő 1-2 évben.
A gumija 18-as 245/50 ha jól dereng. Itt nézegetheted az árakat:
A középkategóriás gumi (itt nem szabad elfelejteni, hogy egy ilyen autóra nem tehetsz fel 190-es sebesség indexű gumit ) 70e körül van darabja. Tehát egy szett szereléssel és centírozással 300e körül van.
Maga az elektronikája nem problémás, a régebbi típusokba az LCD kijelző és a műszerfali kijelző szokott pixelhibás lenni, de ez csupán esztétikai probléma, a működést nem befolyásolja. Illetve a motorok (csomagtérnyitó, ajtó komfort, ülésvezérlő) szokott még lehalni, de ezek olyan drágák, hogy én még embertől nem láttam, hogy cserélte volna.
Váltó is megbízható, de cserélni kel benne az olajat, akkor is ha egyesek állítják, hogy "élettartamos" olaj van benne. 100e-nként cserélt olajjal nagyon tartós a váltója is, 500,000 km simán benne van.
Amúgy a turbó 300e km-nél könyvelhetően cserés. a porlasztócsúcsok talán 400e-t kibírnak. Attól függ milyen koszos üzemanyagot tankoltak bele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!