Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autószerelő kollégák! Mi...

Autószerelő kollégák! Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
2005 évjáratú Mazda 6 20.D Common Rail reggeli hidegindítási problémák.Izzítók jók,kompresszió jó,porlasztóknál résolaj veszteség tökéletes.Nehezen tarakírozva indul ,jó pár percbe telik amíg kisimul a járása.Bosch Siscas háttér anyagom van ,semmit nem írnak róla,nem szerepel az adatbázisban.Ha tud valaki segíteni,várom a válaszát.Köszönöm előre is.
2010. febr. 9. 18:59
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
akksi, légtömegmérő, pillangószelep.?
2010. febr. 9. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Akksi tuti,önindító hibátlan,kimértem a légtömegmérőt ,az is hibátlan.
2010. febr. 9. 19:11
 3/11 anonim ***** válasza:

Üzemanyag szűrő csere (60000 Km-enkét kell amúgy), előtte azért reggel próbáld meg a szűrőház tetején lévő pumpát megnyomkodni.

Magasnyomású szivattyú szabályzó szelep(nem szokott néha lefulladni vagy ingadozni az alapjárat.

Porlasztók biztos jók?

2010. febr. 9. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Az előbbihez: Hol laksz?
2010. febr. 9. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 lodarazs ***** válasza:
Skodánál találkoztam hasonló hibával, abban az esetben a gázolajhőmérséklet-érzékelő adott rossz értéket, bár ott a műszerfalon világított a hibajelző, de lekérdezésnél nem ismerte fel a hiba forrását. Egy tipp volt a hőfokjeladó és szerencsénk volt. Igaz ez pd volt.
2010. febr. 9. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Pöccre indul kb 1-2 prc alatt áll helyre az alapjárat,ma cseréltem egy üzemanyag szűrőt.Ma megolvastam a következőt vágta be:kipufogógáz visszavezetett mennyiség túl sok.Lekaptam a szelepet kipucóltam hibátlan,egyre jobban a légtömegmérőre gyanakszom(a bevett hiba alapján)Reggel kiderűl. Megírom az erdményt:)
2010. febr. 10. 19:13
 7/11 lodarazs ***** válasza:
Meglett a hiba oka?
2010. febr. 15. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Ja bocsi,hogy eltüntem! A válaszokat köszönöm,a mazdába is hülyén álltak a probléma előtt! De egy másik RAIL pumpával megoldottuk a problémát,csak tudjátok a mazdások mondták erre a típusra pld jellemző a vezérlés átugrás 60-ezer km-ként.És még sorolnám a hibákat,magyarán ez a konstrukció egy szégyen!Sok munkaóra de hát az ember így okul:))
2010. febr. 16. 19:18
 9/11 lodarazs ***** válasza:
Ez akkor tényleg kellemetlen..Kösz, hogy megírtad
2010. febr. 16. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Soha nem ugrik át ez a szij a Mazda motorokban!!!

Nem a rail pumpa,hanem a rajta lévő mennyiségi szabályzó szelep romlik el(Denso),ára kb:50.000 Ft.

(Mazda szervizben dolgozom)

2010. febr. 25. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!