Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azt szeretnem, hogy meg lehet...

Petrolhead kérdése:

Azt szeretnem, hogy meg lehet e ugy erositeni a kasznit becsovezessel, hogy az utascella egy merev darabot alkosson? Es mennyibe kerulne?

Figyelt kérdés

A meredekebb resze hogy en a csoveket belul! Az abc oszlopokban, az ajtok folott, a kuszobben es a ket oldali kapott keretet osszekotnem a szelvedo alatt, felett stb vezetnem tudom persze hulyeseg meg minden de imadom az autot,soha nem adnam el de szeretnem ha biztonsagosabb lenne es merevebb a kasznija elegge csavarodik persze 25 eves konstrukcio. az sem erdekel ha ebbol a penzbol mar jo allapotu e46 ost is lehet kapni aminek alapbol merevebb a szerkezete fele ennyit eszik es atobbi.Elore is koszi a valaszokat

egy rejtett bukocsore gondolok itt.de mas erositesi kitamasztasi trukk is erdekel minnel kevesebb vasbol meg kilobol.A valaszokat elore is koszonom mindenkinek



#belső #BMW E36 #bukocso
2015. jan. 27. 09:02
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Közútra ilyet nem csinálhatsz. Balesetveszélyesebb, mint ha nem lenne. Rallyautókban alkalmazzák, speciális engedélyekkel
2015. jan. 27. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Miert balesetveszelyesebb? csak az a es c oszlop kozotti resz erositesevel a gyurodozonakat elkerulve epitenek,esetleg az ajtoba raknek merevitest.
2015. jan. 27. 18:56
 3/5 anonim ***** válasza:

Azért, mert a kasztni úgy van megtervezve, hogy egy nagyobb csattnál, még a csomagtérfedél is megrokkanjon, csak elvezessen valamennyi energiát. Ha csinált egy csövezést, az merevvé teszi az autó közepét és sokkal nagyobb lassulásban lesz részed, mint amúgy lenne. Ehhez már a sima öv nem is jó csak a 4 vagy 5 pontos öv.


Nézd meg ezt, a kasztni teljesen egyben maradt. Viszont befigyelt egy csigolyatörés. Csak a szerencsén múlt, hogy felépült belőle:


https://www.youtube.com/watch?v=12Yofw4W2_4

2015. jan. 27. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Igazad van! De mondjuk 150 rol szinte barmilyen autoba meghalunk,ha az auto azonnal 1 masodperc alatt lassul 0ra de kissebb sebessegnel mondjuk ha belemjonnek 40el oldalrol 45 fokos szogbe akkor a csovaz arrebb dob de nem lep a szemgolyomra a roman diesel.
2015. jan. 28. 00:25
 5/5 anonim ***** válasza:

A fő ok, amit a második válaszoló is írt, valóban a gyűrődő zónák. Nem véletlenül van úgy kialakítva egy autó ahogy, nálad okosabb emberek tervezték.


A másik pedig, hogy maguk a csövek jelentenek balesetveszélyt. Azok kiálló kemény felületek lennének az utastérben amiknek a tested ütközik

2015. jan. 28. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!