Azt szeretnem, hogy meg lehet e ugy erositeni a kasznit becsovezessel, hogy az utascella egy merev darabot alkosson? Es mennyibe kerulne?
A meredekebb resze hogy en a csoveket belul! Az abc oszlopokban, az ajtok folott, a kuszobben es a ket oldali kapott keretet osszekotnem a szelvedo alatt, felett stb vezetnem tudom persze hulyeseg meg minden de imadom az autot,soha nem adnam el de szeretnem ha biztonsagosabb lenne es merevebb a kasznija elegge csavarodik persze 25 eves konstrukcio. az sem erdekel ha ebbol a penzbol mar jo allapotu e46 ost is lehet kapni aminek alapbol merevebb a szerkezete fele ennyit eszik es atobbi.Elore is koszi a valaszokat
egy rejtett bukocsore gondolok itt.de mas erositesi kitamasztasi trukk is erdekel minnel kevesebb vasbol meg kilobol.A valaszokat elore is koszonom mindenkinek
Azért, mert a kasztni úgy van megtervezve, hogy egy nagyobb csattnál, még a csomagtérfedél is megrokkanjon, csak elvezessen valamennyi energiát. Ha csinált egy csövezést, az merevvé teszi az autó közepét és sokkal nagyobb lassulásban lesz részed, mint amúgy lenne. Ehhez már a sima öv nem is jó csak a 4 vagy 5 pontos öv.
Nézd meg ezt, a kasztni teljesen egyben maradt. Viszont befigyelt egy csigolyatörés. Csak a szerencsén múlt, hogy felépült belőle:
A fő ok, amit a második válaszoló is írt, valóban a gyűrődő zónák. Nem véletlenül van úgy kialakítva egy autó ahogy, nálad okosabb emberek tervezték.
A másik pedig, hogy maguk a csövek jelentenek balesetveszélyt. Azok kiálló kemény felületek lennének az utastérben amiknek a tested ütközik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!