A gyári gyorsulást hogy kell értelmezni?
2-es
A legújabb automaták is tiltásig kihúzatják a motort sport módban. És ki is kell húzatni, nem is azért, mert ott olyan erős lenne, de mikor váltasz, akkor ne essen nagyon le a fordulat. Igy a leggyorsabb, mindenki igy méri, én is kipróbáltam. Ja és a forma 1-ben is szinte mindig tiltásig nyomják az autókat, ez jelent valamit.
De van egy okos váltó, a fokozatmentes váltó, én speciel multitronicos Audit vezettem, na az sport módban sem hagyja tiltásig a motort, hanem kb ott, ahol a legtöbb lóerőt adja le a motor, de akkor állandóan ott tartja.
De egy biztos: dizelt, benzinest tiltásig kell húzatni, és nagyon pontosan és finoman (ugyanakkor gyorsan) kell váltani, és ez sokszor a legtapasztaltabb sofőrnek sem mindig sikerül, mindjárt oda 1-2 mp, és a kuplung, meg minden kap csúnyán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!