Henger, vaspersellyel?
Hali, egy 125-ös crossról van szó.
Alumínium hengerben vas persely van.
Tudom hogy dugócsere előtt furkálni kell.
De azt hallottam hogy az új perselyt nem kell fúrni amíg van a,b,c méretű dugó bele majd utána a Wössner-nek vannak túlméretes dugói.
Nos tegyetek igazságot.
"De azt hallottam hogy az új perselyt nem kell fúrni amíg van a,b,c méretű dugó bele majd utána a Wössner-nek vannak túlméretes dugói"
Ha pontosan túlméretre kopik a henger úgy, hogy a geometriája is megmarad, akkor bele lehet tenni a túlméretes dugattyút fúrás nélkül. De ilyen nem szokott történni: a henger nem szépen, egyenletesen kopik, hanem vagy hordósodik, vagy a gyűrűk felső holtponti pozíciójánál lesz válla. Vagy mindkettő. Esetleg függőleges karc jelenik meg a hengerfalon, mert olyan is van néha.
A túlméret azt jelenti, hogy a vasperselyben a furatot pár századdal nagyobbra fúrják, ehhez pedig készül olyan dugattyú, ami ebbe a nagyobb furatba is megfelelően illeszkedik. De a felújítás lényege éppen a fúrás, amivel szép, új, megfelelő érdességű és geometriájú hengerfurat áll elő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!