Olyan előfordulhat hogy a négy porlasztóból egy meghibásodik ha igen akkor mi figyelhető meg az autón? Mik a jelei?
Ha nagynyomású a rendszer (common rail), akkor az alábbi jelenségek közül valamelyik, vagy akár több is:
-rosszabbul indul az autó
-füstöl
-egyenletlen az alapjárat
-nagy motorterhelés esetén "betilt"
Ha porlasztó,porlasztócsúcs,injektor kiszerelésével, kiszedésével problémája akad (kizárólag csak berohadás, vagy kifújás esetén) akkor porlasztó kiszereléssel foglalkozunk országos kiszállással:
Részletek weboldalunkon:
Leggyakrabban előforduló beleszorult injektor problémás típusok:
Renault Traffic dCi – 1.9, 2.0, 2.5
Opel Vivaro dCi – 1.9, 2.0, 2.5
Nissan Primastar dCi – 1.9, 2.0, 2.5
Honda Accord I-CDTi / I-DTEC – 2.2
Honda Civic I-CDTi / I-DTEC – 2.2
Honda FR-V FRV I-CDTi / I-DTEC – 2.2
Honda CR-V CRV I-CDTi / I-DTEC – 2.2
Chrysler Grand Voyager CRD – 2.5
Lancia Phedra 2.2 JTD
Kia Sedona CRD – 2.2, 2.9
Opel Movano dCi – 2.2, 2.3, 2.5
Renault Master dCi – 2.2, 2.3, 2.5
Mercedes Sprinter CDI – 2.1, 2.3, 2.7, 3.0
Mercedes E200/E220/E270/E320 CDI – 2.1, 2.3, 2.7, 3.0
Peugeot 1.6 HDI
Peugeot 807 HDI – 2.0, 2.2
Peugeot Boxer 3.0 jtd
Citroen C8 HDI – 2.0, 2.2
Citroen Jumper 3.0 Jtd
Fiat Ulysee HDI – 2.0, 2.2
Fiat Ducato 3.0 Jtd 2.3 Jtd
Iveco 3.0
Mercedes Vito CDI – 2.1, 3.0
Volvo S40 S60 S80 V50, V60, V70, XC60, XC90 – 1.6, 2.0D, 2.4 D5
Renault Megane dCi – 1.5, 1.9, 2.0
Nissan NV400 dCi – 2.2, 2.3, 2.5
Renault Kangoo dCi – 1.5, 1.9, 2.0
Renault Kubistar dCi – 2.2, 2.3, 2.5
Suzuki Grand Vitara
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!