Simson s51 tuning, vagy?
Sziasztok.
Mosst újitottam fel egy 70 blokkot. Almot henger kicsit bővitett felömlőkkel(2) 19-es szivótorokkal keystone dugattyú, alakitott hengerfej,új főtengely. 5.seb MZA váltó 70-es kuplung. új Amal 19T karburátor. Gyári elektronikus gyújtás.
Szóval ma végre kipróbáltam, nem pörgettem, csak óvatosan.
Nagyon szépen megy és jár a motor!
Amit nemtudok hova rakni hogy kb tized gázig olyan lomha, pedig így is nyomatékos. de utána mintha kilőne(mintha nitrót kapna)
nagyon jól veszi a lapot. ez minden sebességben csinálja. szerintem fordulatfüggő. mi lehet? ilyen a vezérlése?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Eddig sima 51 es 4 sebességes gyári karburátor gyújtás stb.
Az nem lódult így meg hírtelen. Vagyis lehet rosszúl írtam.
A gyári arányosan gyorsúlt és ment. azt szoktam meg!
nem panaszkodom. mert jóval erősebb és nyomatékosabb ez!
nemtudom hogy leirni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Értem. Nyílván!
Csak szokatlan.
Köszi.
Gyanakodtam a gyújtásbeállitásra is hogy nemjó. hogy bizonyos furdulatnál szabályozza az előgyújtást és utána jobban megy.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Arányaiban az S70 rövidebb löketű, mint az S51, ezért csúcsosabb a nyomaték görbe.
Amúgy király lehet a motorod, én is szeretnék egyszer egy ilyet.
Köszi! Én már megbántam hogy belekezdtem!
De mostmár hogy készvan Vigyázok rá. ez a fajta tuningolás nagyon összetett, És sokba kerűl.
A karburátor beállitás. a gyári fúvókák nem voltak jók. kikellett tapasztalni hogy milyet igényel, milyen tűfajta kell neki stb stb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!