Vki elmagyarázná, aki benne is van, h hogy mükődik a német autó vásárlása, magyarosítása?
Olyan aki ért hozzá. Megéri? vagy több vele a macera,és érdemesebb lenne itthon nézni? Kint élek.
A neten azt olvastam h 200E Ft kb. Plusz a névre átírás,biztosítás?
De jobb itt kint nem? Mert nincs agyonra használva,nem földesútón járnak vele. Mindenkinek a tanűcsűt kikérem,de szeretnék tőletek is hallani,mert én nem értek hozzá. Első autóm lenne,féléves jogsival. biztosítás itt egy évre 30000,németben egy hónapban annyi.
ebay.de-n nézelődök,van egy pár dolog amit a kocsiban szeretném ha lenne/ illetve nem lenne.
Csak arra használnám h a városban menjek vele,meg hazajárni Magyarba. 1000km.
1.6-tól ajánlott szerintem,mivel itt sok az emelkedő,dimbes-dombos út.
ne legyen benne rengeteg km,és ne legyen túl öreg. de pontos nem tudom mik a műszaki kritériumok. Meg h a lóerő számít,de azt nem tudom mennyinek kéne lennie. 110től már jó.Mellesleg bőrülés nem tetszik. Tudom,tudom,de nőből vagyok,és számít a külső is.
erről mi a véleményed?
"Mert kint olcsóbban vannak szebb állapotú,kevés kilométerrel" - no ez az, amit erős fenntartásokkal kell kezelni.
A német azért vesz autót magának, hogy azt használja is, ami nem gond, mert jó utak vannak, szervizeli, rendben tartja - sokat ment, de jó állapotban van az autója.
A Kelet-európai nepperek, magánszemélyek igényeit (keveset futott, olcsó, jó állapot) kielégítendő, erre ott is megvannak a "vállalkozók", főleg török, dél-szláv, de bármilyen náció lehet, akár német is: "ilyen autót, keresel? tessék itt van" - aztán majd lehet csodálkozni.
Vannak jó autók, jó áron, de azokat magánszemélyeknél kell keresni, és gyorsnak lenni, mert a nepperek is vadásznak azokra (nem csak a magyarok, nagy a konkurencia)
Magánszemélyek nem véletlenül nem hozzák be tömegesen kintről az autókat, nem igazán éri meg az alsó árkategóriában, középkategóriától felfelé is inkább a jobb minőség a cél, nem az olcsóság (jobb utak miatt kevésbé használódnak el az autók)
Behozatal, hazai forgalomba helyezés olyan többlet költségekkel jár, ami el is viszi az ár-megtakarítás összegét, főleg, ha csak százezrekért szeretnél autót venni.
[link] - ő sem nyert anyagilag az autón.
Kint dolgozó ismerőseim meg egymástól függetlenül állítják: nem érdemes kintről vadászni olcsó autót, másfél, két millió alatt.
4-es. köszi. olyan 500E ft körül akarok venni. az alatt nem is olyan jók. Persze a fent említett körülményekről van szó.
opel astra g-ről vélemény? 500E ft-ért sok. kb 2000-es évjáratú,1.6-os,110 lovas
24nő vagyok.
5-ös. köszi. Olvasom a cikket!
Kérdező, ha kint élsz, csakis itt vegyél autót. Magyar rendszámmal nem sokáig mászkálhatsz vele, mert hamar kiszúrnak a zsaruk. Nem szeretik a külföldi autókat, ugyanis Németországban (még) nincs útdíj, hanem az autó adójából tartják fenn az utakat. A külföldi nem fizet adót, ergo ingyen használja az utakat. Ez piszkálja a csőrüket.
Ha itt veszel kocsit, kerüld a murvás placcokat, magánszemélytől vásárolj. Első lépésben keress egy szerelőt, aki elmegy veled szemrevételezni a vasat. A km-től nem kell annyira tartani, mert sokkal jobb minőségű utak vannak, mint kis hazánkban.
H miért akarom honosítani? Mert friss a jogsim,fél éves, nincs tapasztalatom,és itt a biztosítás annyi lenne,mint otthon egy évre. 100euro
De mostmár a leírtak alapján főleg a cikk hatására,(5-ös-érdemes elolvasni)eldöntöttem,inkább magyar autó,kevesebb gonddal és és azon a pluszköltségen, itthon is tudok jó autót venni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!