Hideg motornál világit az olajlámpa?
Hááát...
"zsir uj hengerfej és gyűrú garnitura"
Azt mondod, hogy a hengerfejet Te tetted rá. Rendben.
És a hajtókarokat ki szerelte?
Na figyu jógyerek.
A hengerfej 95.000 be került üresen plussz 40 e volt a vezérműtengey összesen 210 e volt az alkatrész,természetesen szervizben csinálták az autót!
Azért irtam ide hátha valaki esetleg járt már igy,nem azért hogy tudósok okasakat mondjanak!
Ellentmondanak a tények annak, hogy ha van olajnyomásmérő műszer, mai autókban persze nincs, és látnád, akkor meleg motornál csökken az olajnyomás.
Hidegen 6bar körül van, lenne az több is, mert hideg, de az olajszivattyúban van egy bypass szelep, ami ca, 6-nál nyit, hogy a ménkű hideg olaj télen ne nyomjon szét semmit.
Nem lehet, hogy olajgomba hülyéskedik?
Meg kéne mérni a nyomást mielőtt nagyobb baj lenne, ha igazakat mutat a lámpa.
Gyurut nem csapaggyal egyutt cserelunk hanem szukseg eseten honolassal, furassal dugsttyuval, stb.
Persze amin a hengerfej es gyuru kuka ott a csapagysor is.
Van 2szelep a szivattyunal es ha azok rosszak akkor lehet hidegeb kicsi a nyomas.
Meg a gomba is lehet rossz, nem okoskodni kell hanem hiteles muszerrel megmerni jeghidegtol tuzforro motorig.
Gomba kiteker, atkot, helyre nyomasmero beteker es hutyutyu....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!