Reális, hogy a németországi autók ára majd' 1000 euróval kevesebb, mint az itthoniaké?
Olcsóbb nem lesz, legfeljebb jobb állapotban lévőket is találhatsz, de erre is többnyire csak magánszemélyeknél van esélyed, s a távolság miatti rizikóval is számolni kell.
Nem hiszem, hogy az első túlzott. nagyon sok a török, szerb, és hasonló kereskedő, akik nem a megbízhatóságukról híresek.
A Kelet-európai nepperek sem tétlenkednek, nagy a konkurencia azoknak, akik kintről akarnak megbízható autót vásárolni.
Jobb a helyzet, ha van kint egy "összekötő", aki egy új hirdetére gyorsan oda tud menni, megnézi a járgányt, s ért is hozzá, megbeszélitek a részleteket, leelőlegezi neked - e nélkül is működhet, a dolog, de közel sem kánaán.
Nem véletlenül nem hozzák haza tömegesen az autókat a kint dolgozó magyarok, szerintük nem éri meg ezzel vesződni, ha valaki nem nepper, sok haszna nincs a bolton
Jól összeszedték az előző hozzászólók,
- Hazahozatal (akár lábon, akár traileren)
- Regadó
- Műszaki, eredetiségvizsgálat, szervíztesztek
- Attól, hogy Jóska ért hozzá, a szavára megveszed a
vasat, úgy, hogy ő rámondja az áment?
- Jóska befekszik a kocsi alá, féket, kompressziót mér,
és látens megmondja, hogy nem b**ziztak az órával?
- Reklamálni mehetsz vissza, vagy Jóska megy, vagy
aki behozta? Kereskedő tágra nyitja karjait, és vállat
von, hogy ő bizony nem tudhatott róla, jóhiszeműen meg-
vette, továbbadta, innentől bukta.
Megéri? Igen. Aki olcsóbban akar gépkocsit venni, és
majd fizeti külön a regadót, szervízt, alkatrészeket.
Van egy régi mondás, és nagyon igaz: Csak a szegény ember
vesz új autót: a gazdagnak van pénze javítani...
Annyi talán az előnye, hogy németben vannak bizonyos út-
szakaszok, amik hihetetlenül jó minőségűek (egyes pályák,
pályaszakaszok), szóval ha azon tolta le a tulajdonos a
2 év alatt a 200 000 km-t, akkor az annyi, mintha itthon
beletettek volna 20 000-t.
Valamivel olcsóbbak, a regadó és ez a majom forgalomba helyezési rendszer magasabban tartja nálunk a használt autók árait. Azaz általában pont annyival, hogy egy autóval rövid távon nem éri meg vacakolni.
Hosszú távon már lehet eltérés, pl a német osztrák utakon nem hullik szét egy autó 10 év alatt, míg nálunk igen. Vagy az első egy két gazda mér normálisan szervizeltet és nem gányoltat ( a többiek már ott is... :D )
Meg az sem mindegy milyen autóról van szó. Egy 2000 euros B5.5-ös TDI Tiptronicos Passat ott is ugyanolyan hulladék lesz, mint itthon egy 3000 euros ( láttam én már olyat, amit behozva kínáltak 1700 euroért, tehát gyakorlatilag majdnem vas árban vették ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!