Német taxikat, ellehet tüntetni rajtuk minden rejt, hogy taxik voltak?
Magyarországon vásárold első tulajtól. Ha második tulajdonostól veszed akkor meg járj utána hogy mikor megvette akkor hány km volt benne. Ha pl 5 évesen vette és 300.000volt benne, akkor kezdhetsz gyanakodni
De miért baj ha korábban taxi volt? Gondolom egy taxis karbantartja az autóját ha már azzal keresi a pénzt...
Ha kis autót veszel akkor szinte 100% hogy nem taxi. Én még itthon nem láttam Astránál kisebb taxit. Szerintem Németországban sincs.
Mi van??
Te milyen nyelven beszélsz?
A szin mindent elárul, például a "taxi szinű" Mercik mind taxik voltak.
De miért ne vennél német taxit? Ezek jól keresnek, mindent megadnak az autónak, általában nagyon jó példányokat is lehet kifogni, annak ellenére, hogy 800.000 km van bennük sokszor.
A német taxikat akkor adják le, amikor már NEM GAZDASÁGOS tovább üzemeltetni!!
Elárulja pl. a típusa, a színe, a ronda és kiült bőrülések, a hátsó taxis-hamutartók stb.
Egy ismerősöm vett egyet a közelmúltban, és már a gatyáját is ráköltötte.
Jó, ha tudod, hogy ezeket már nem lehet egy-két százezerből gatyába rázni.
Itt már komoly milliókról lehet szó egy-egy alkatrész cserénél, hiszen nem véletlenül kerülnek újonnan tízen-milliókba.
Azt azért tegyük hozzá, hogy egy átlagos 3 éves MB E200CDI-t 17-25 000 euro között dobálnak, míg egy hasonló korú taxit már 8-10 000 euroért megkapsz.
Azért egy 3 milliós árelőny már kompenzál némileg a magas futásért, főleg ha nem legyilkolt W210-et nézel. Egy ilyen pl nem tűnik vészesnek:
Még akkor sem, ha a váltóra rá kell költeni fél millát, a motorra meg még egy felet. Még akkor is 2 millával olcsóbban megkapod. És ez az ex taxi még mindig különb belső térrel rendelkezik, mint néhány itthon 170 000km-rel hirdetett autó... Mert ugye, ha ebben 370k km van és a bőr még nincs szétbarmolva, akkor azokban amikben ki van ülve/szakadva/nyúlva de nem taxik voltak, azokban mennyi lehet a valós óraállás? Ja persze, 220 000km.. :D
Tudom, hogy a W210-esek nem fiatalok, azért említettem meg, mert azokból is van még bőven eladó ex-taxi mondhatni már fillérekért és akad itthon is bőven eladó példány belőlük. Nagyon sok esetben ránézésre nincs különbség a beltéren egy bevallottan 6-700 000-ret futott autó és egy 200k km környékén hirdetett autó között.
Az nem világos, miért vérezne ezer sebből csak azért , mert taxi volt. Fentebb direkt fiatal autót linkeltem, ami 3 éves ( ha jól emlékszem ). Az első évre biztos kitartott a garancia, ha csak alap futáskorlátozásos gari volt rajta, két évet ment önköltséges szervizzel rosszabb esetben. Szerintem 350 000 környékén még nem kellene nagyon kehesnek lennie..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!