BMW 316i 1895 köbcentiméter hengerűrtartalommal?
Az E46ban nagyjából ugyanazt a blokkot kapta a 318i és a 316i ( mindkettő M43TUB19 ) ez gyakorlatilag a korábbi 1.6-os növelt hengerűrtartalmú változata ( meg persze jött még pár változás a kisebb M43-akhoz képest.
Nem elírás.
Az E46-ban a 316i készült M43TUB19 kódú 1895 ccm motorral 1998–2001 között, N42B18 és N46B18kódú 1796 ccm motorral 2001–2005 között.
Az E46-tól már nem volt igaz a köbcentis jelölés, mert a a 316i-k 1.8 liter körül, a 318i-k 2 liter körüli motorral készültek (kivéve a legelsőket, amik 1895 ccm-el).
Érdekesség, hogy a 318i-ben a 2001-es évjáratig ugyanaz a M43TUB19 motor lakott, ami a 316i-ben, csak felhúzva 118 lóerőre, 2002-től már a N42B20 volt a 318i-kben 143 lerővel, 2004-től pedig a nagyon modern valvetronic N46B20 143 és 150 lóerővel. Nagyon sok 316i van eladó, de akkor is inkább a faceliftes 318i, mert erős és mégis jól fogyaszt, csak ritkán lehet ilyet találni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!