Milyen autó a tökéletes egy fiatal veterán pártinak?
Most nem konkrét vételi tanácsot akarok főleg mert én ladára vágyom :D
Csak úgy érdekel hogy szerintetek melyik régi autó lehet jó akár manapság is úgy hogy tuningolható legyen
(tuning: szigorúan alufelni esetleg ültetés tehát nem lakótelepi csicsa)
Számomra a Lada (főleg egy kocka :) ) és egy szép fehér alufelni szebb mint egy vfts imitátor (értsd: egy gagyi szárny és matrica)
Szerintetek mely régi autók a legjobbak esztétikum szempontjából?
nekem a skodáról valahogy nem a sebesség jut eszembe :D
a wartburg nos nincs olyan menő :D
a trabit imádom de nincs semmi fűtése
tehát eléggé egy véleményen vagyunk :D
ladánál az a nehéz hogy melyik
nekem pl az összes tetszik de belső kényelem szempontjából a kockák full extrásak főleg a 2107 :D
tehát
amikor 250-300 optikailag tuningolt papíros autója van az embernek ami átlagosan 20 éves és nem fogyaszt 10 liternél többet (ugye könnyű lábbal 7 is kihozható egy ladából) az több mint tökéletes autó :D
igen szép a miszkvics de itthon ritkábbak
meg ugye alkatrész szempontjából nem gyártottak belőle több mint 14 millió darabot :/
pedig apa mesélte hogy annak idején nem voltak rosszak
abban az időben még adtak a szépre :D
Ford Capri, Opel Manta, VW Scirocco.
Ha európai régiség kellene nekem, ezek közül választanék. A coupe formával a fiatalságot és a szabadságot társítom, mert nem kell gyerekkel vacakolni, kicsit önző autó, mert ki a fene akar hátul szorongani, a teljesítményükkel sincs baj. Ezeknél meg különösen el tudom képzelni az ültetést és a dizájnban passzoló alufelnit.
azt figyeltem hogy a nyugati veteránok mennyivel drágábbak
pedig a 3. válaszoló említettjei is szépek és ritkák
bár mivel én nem ot párti vagyok az ízlésemnek megfelelő felnit hamarabb rátenném mint hogy wonderbaumot tegyek bele
lehet szarok a magyar utak de a stílus többet ér :D
az ültetés meg max 2-3 centi
csak hogy már látszódjon de a fekvőrendőr felett még átférjen :D
Akkor ez egy jó hír lesz neked: a Ladát probléma nélkül lehet 10cm-rel is lejjebb ültetni.
Azon én is meglepődtem, hogy itthon 'gombokért' lehet venni egy 30 éves hibátlan állapotú keleti autót/ Ladát/, nem becsülik semmire az emberek?!
Ezt én is érdekesnek találtam
Igaz nem olyan klasszikus de még szoci autó a samara is 3 ajtó ezerhármas motor
Fiatalon friss jogsival annál se akarhat többet az ember és még működőt érvényes papírral főtengely szimering hibával (bárdi-autónál 3000 ft kb) már láttam 55-ért ha jól emlékszem
Tehát 120-nál javítással és átírással se több és nem szép ugyan de megy
Míg a VW Golf 2 millió km-rel és leharcolt külsővel és belsővel 150 körül indul
Tehát érdekes ez a lenézés
Én pl szeretem a suzuki swiftet mert most is az van nekünk és tényleg 4 liter városban 4 fél és sosincs semmi baja
De árban egy nem leharcolt swift (általában nő tulajos) 300 körül van esetleg 350 plusz átírás
Valahogy lehet az köt hozzá hogy míg le nem cseréltük a suzukira pár évesen még a ladában játszottam előtte meg trabiban de a veterán szeretet nagyon megvan bennem :D
Ja és ugye tuningolna csak a minimál mint a felni vagy ültetés
Ez nem ront el semmit :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!