Karburátor probléma?
Valaki mondja meg nekem, hogy miért van az/mi lehet a hiba, hogy gázadásra szinte lefullad a kocsi, menet közben ha gyorsítani akarok, akkor nem tudok, mert megfullad szinte...nagyobb fordulaton kevésbé jelentkezik a tünet.
Már kétszer lett a karbi megnézetve,kitisztítva,beállítva (másodszorra már jobb mint volt) de nem akar elmúlni ez a jelenség
Állóhelyzetből dombon nem tudnék kimenni mert leáll
Alapjárat az van, az szép, de kicsi gáz, és majdnem hogy megáll...
motor:1.3gf
karbi:Solex 31pict5-karbi kapott felújító készletet
Valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!
Durrogni nem szokott? Vagy nem kormol? Biztos hogy gyári méretű fúvókák vannak benne? Első körben azt ellenőrizném le. Aztán sűrített levegővel átfújnám az összes járatot, fúvókát benne.
Persze az is lehet, hogy nem karburátor probléma, hanem a gyújtással van gond. Milyen autó ez? Ha megszakítós gyújtása van, ellenőrizd le a hézagot, előgyújtást, elosztót, rotort, kábeleket.
a karbi nem PICT 5 hanem 7, véletlen elírtam
egy VW golf 1-ről van szó, szinte minden létező módszerrel meg van tisztítva, beállítva...az alkatrészeket megnéztük, hogy a belevalók vannak-e vagy másik, de azok is megfelelőek...a motor nem rég esett át egy kisebb-nagyobb felújításon ( főtengely köszörülés, hajtókar csere, új csapágy )
ezek szerintem nem nagyon befolyásolhatják a dolgokat
A durrogást, kormolást azért kérdeztem, mert az a fúvókákra utal. Eltömődött, vagy rossz méretű. De akkor ez kizárható.
Szerintem akkor érdemes lenne kompressziót, vagy veszteséget mérni a motoron, lehet hogy a felújítás során nem sikerült minden tökéletesen. Utána pedig a gyújtással foglalkoznék. Illetve a szívórendszer tömítettségét végignézni, az is lehet, hogy falsot szív valahol.
kompresszióval nincs gond az biztos, ilyenre oda lett figyelve...falsot nem tartom kizártnak, de kicsi rá az esély
valszeg a gyújtás és környéke lesz a felelős...
az még lehetséges h gázadásra sok anyagot kap esetleg és az okozza a gondot ?
Az lehetséges, pont ezért kérdeztem a kormolást. De ha sokat kapna, akkor fekete lenne a kipufogód. Ha keveset kap, attól is lehet, akkor durrog, meg hörög. Ezt a fúvókák mérete befolyásolja. Szedd ki a gyertyákat, színükből is lehet következtetni az üzemanyag mennyiségére. Ha fekete, akkor egyrészt sokat kap, másrészt nem bír áthúzni a szikra rajta.
Ha túl világos, akkor keveset. (Ekkor eléggé melegszik is az autó.)
Viszont ha bármelyik eset áll fenn, akkor (mint ahogyan szokták sokan) fölösleges tekergetni a karburátor csavarjait, mert az csak az alapjáratot állítja, fúvókázni kell. Érdemes lenne esetleg elvinni egy zöldkártya mérésre is, annak az eredményéből is lehetne sok dologra következtetni.
néha durran,hörög igen..kicsit most nézegettem
de a fúvókák is meglettek nézve,tisztítva stb...
viszont szétszedtem a gyújtás elosztót, és a belsejében volt valami ganyé ( mintha olaj lenne)
ki kell tisztítani, lehet h ott lesz a kutya elásva..meg lehet h gyertya csere is kellene majd...
viszont az miért van h ha jobban pörög a motor akkor nem csinálja szinte ( fordulat számot nem tudok mondai, mert nem jó az órája :D ) de kb 2.5-3000 környékétől...
kb 90-100-től teljesen jól megy, semmi baja
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!