Szerelőhöz kell vinni vagy egyszerű a baj? B vectra
Figyelt kérdés
Este mentem az autómmal, és menet közben magától fel kapcsolt a refi, le kapcsolni nem lehetett. Le állítottam a kocsit, hogy megnézem a biztosítékokat hátha, de semmi. Persze eközben a refi még világított hiába vettem ki a kulcsot. Indításkor meg nehezen indult a kocsi. Érdemes szerelőhöz vinni, vagy egyszerű baja lehet?#Opel-B-vectra
2014. dec. 14. 20:24
3/6 anonim válasza:
Szerintem 99 %, hogy NEM a kapcsoló!
Nekem is volt már ilyen. A biztosíték táblában van több rellé is /szögletes, kocka formájú műanyag darabok fém talpakkal./
Ebből az egyik a reflektoré. Ez egy idő után be szokott égni. Egyszerűen kihúzod, mint egy biztosítékot és beteszed az újat. Max 2 000 ft.
Úgy tudod meg, hogy melyik a refijé, hogy egyesével kihúzgálod, miközben megy a refi. Ha kialszik az az övé.
4/6 anonim válasza:
Ha nem ez a baj, akkor a kapcsoló. Habár érdekes, hogy magától kapcsolt be, mert amit én írtam az rendszerint úgy van, hogy te kapcsolod be, majd le nem lehet.
5/6 anonim válasza:
vagy szétugrott a kapcsoló belül, vagy marha erős izzót raktál bele, és beégett a relé a biztosítéktáblába...na azt műtsd ki onnan, nem lesz egyszerű...már csináltam ilyet.
6/6 A kérdező kommentje:
Rendben. Köszönöm a válaszokat, megnézem mi lehet a baj! :)
2014. dec. 15. 08:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!