Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen autót vegyek, ha csak...

Milyen autót vegyek, ha csak 500000 forintom van rá, plusz átírásra még egy százas?

Figyelt kérdés
2014. dec. 12. 15:27
1 2 3 4
 21/36 Koaxk Ábel ***** válasza:
A Citroen AX-nál kevesebb fostalicskát tudok elképzelni, nekem az volt az első autóm. Nehogy olyat vegyél, állandóan gond volt vele, nekem konkrétan a váltó is széthullott, valamai dróttal rakta össze a szerelő, mert kb a flinstones autó szintjén volt műszakilag.
2014. dec. 13. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/36 anonim ***** válasza:

Ha a szerelőd dróttal rakta össze a tolópálcát, akkor mit csodálkozol, ha állandóan széthullott?


Kérdező, ne az évjáratot, hanem az állapotot nézd. 3 év alatt szét lehet gyalulni egy autót, és 25 évig meg lehet őrizni remek állapotban. 500 ezerért te nem fogsz normális 15 éves autót kapni, még egy Peugeot 206-os is necces.

2014. dec. 13. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 A kérdező kommentje:
Azt tudom hogy nem az évjáratot kell nézni, de azért már húsz-huszonöt éves, anyagában is elöregedett, bontóba való romhalmazt csak nem fogok venni.
2014. dec. 13. 23:27
 24/36 anonim ***** válasza:
500-ért már kapsz 2000 utánit is. Ne a 80-as évek autőit nézegesd.
2014. dec. 13. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 Koaxk Ábel ***** válasza:

#22

Félreértetted amit írtam, nem attól hullott szét, mert dróttal volt összerakva, hanem azért lett dróttal összerakva (a széthullott váltó), hogy egyáltalán hazáig eljussak vele, mert egy rakás szar volt.

2014. dec. 14. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/36 anonim ***** válasza:
Kapsz 500ért 2000 utánit is, csak az szar lesz és nem 500. Megveszed, utána minimum egy 100as beleficcen, később még több, mert hopp ez rossz, hoppá az rossz, fényezés lemattulva, zörög-csörög, mert ugye vételnél ilyen áron egyből új gumi, olajcsere+vezérlés, mert az alap, gyertyák, ha igényes vagy, akkor váltóolaj, mert te leszel az első, aki cseréli és nem hagyja, hogy szétmenjenek a szinkrongyűrűk, lehet beficcen egy akksi is, és hoppá, már ott a 100e, pedig ezek a legalapvetőbb szerviztételek. Aztán esetleg kiderül, hogy hullámosra ment a tárcsa, kissé kopott a betét, semmi gond, 30-40 ismét beleszáll, ha nem akarsz fullgagyit, mintha nyikorogna a hátsó szilent, oké, cseréljük azt is, olyanokról nem is beszélve, amit sose fogsz észrevenni, pl: a felfüggesztés már nem nyújtja azt, amit kellene. Inkább járok egy 95-ös autóval, ami patent, mint egy újabbal, ami nem az (ennek ellenére csak romjaim vannak, de ennek is megvan a miértje). 30 évesen még autók az utakon vannak, amire tényleg már nem költenek egy forintot sem, és még vonszolják a belüket, akkor egy 20 éves, amire költöttek is, nem tettek bele 400-500 ezer kilométert, fedett helyen tárolták, az simán jó lesz. Ne az átlagból induljunk ki, amikor a szerelőnek az a jelszava, hogy "ami eltört, annak el kellett törnie"??? Mi ez? Olvasd el Csikós cikkét a Totalcaron, na az pont erre a kérdésre ad választ: nem öreg, csak f"stak bele izomból.
2014. dec. 14. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/36 anonim ***** válasza:
Ábel, na igen, ez tipikus AX (meg Saxo, meg 106 stb.), hogy a tolópálca faudi feje kikopik, és lepottyan. Na akkor én is ideges voltam, mikor éjfélkor eltévedtem, és pont akkor hullott szét, szakadó esőben. Ezt leszámítva szerintem kiváló, egyszerűen azért, mert nincs mi rajta tönkremennie. Biztos megvan az oka, hogy utálod, nekem jól teljesít, pedig mikor hozzám került, kb. a sarki boltot nem néztem volna ki belőle.
2014. dec. 14. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/36 Koaxk Ábel ***** válasza:

#27-es


Sajnos nekem az AX-el csak rossz tapasztalatom volt, ezért vagyok ilyen rossz véleménnyel róla.

Utána egy VW Polo (6n) volt a következő autóm és ég és föld különbséget éreztem a két autó között, pedig az se egy nagy csoda már mai szemmel, de legalább megbízható volt.

2014. dec. 15. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/36 A kérdező kommentje:
A 2000-es autók is már 15 évesek. 500-nál többet nem érnek azok sem. Amiket te írtál, hogy gumi, akksi, fékbetét csere,már egy öt éves autón is megeshet.Azért abban igaza van annak aki azt írta hogy ne a nyolcvanas évek autóit nézegessem. Van aki a Wartburgjáért kér 750 ezret, mert szerinte az már muzeális darab, és még csak nincs is jó karban.
2014. dec. 16. 23:49
 30/36 A kérdező kommentje:
2014. dec. 16. 23:53
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!