1.9 TDI víz probléma. Ötletek?
Azt mondják az "okosok" hogy ha hengerfejes, akkor nincs fűtés, habos a víz.
Ha ők mondják, akkor biztos így van. Szerintem meg nem. Fűtéssel hab nélkül is lehet az.
Érdekesség hogy 100km után sem megy a hűtőre a víz, tehát vagy nemnyit a termosztát, vagy nemtudom, mert a víz nemforr.
Ha nem menne a hűtőbe a víz, pont hogy forrna.
"Termosztátot cseréltem, mert összevissza járt a vizhőm"
Lehet első körben nem a termosztátot kellene csereberélni, hanem valamelyik hőgombát. Műszer szerint havernál 81 fokos volt a víz, lézeres hőmérővel mérve meg 83 :D
" Új termosztáttal tempózásnál 100 fokig is felmegy a műszer szerint, amúgy 91-92 fokos új, és régi termosztáttal is."
Lásd az előzőeket.
ne vedd magadra, de birom a nagy vw b**ikat, akik állitják hogy az 1.9 TDi f*s soha nem megy tönkre, nem lesz hengerfejes, nem a l*f*t nem .... itt a példa, és még sok más, ez is ugyanolyan ratyi motor mint a többi vw :) erröl ennyit
egyébként és a helyedben a hűtőt is kipucolnám, lehet hogy annak is dugulása van, vagy a vízpumpa nem keringet rendesen, a hengerfejezés mellett
Ezt az előbb elírtam :
"Műszer szerint havernál 81 fokos volt a víz, lézeres hőmérővel mérve meg 83"
81 fok helyett 51 fok volt műszer szerint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!