Nem jó a VW POLO-m. Mi lehet a baja? Már két szerelőn is ki fogott sajnos.
1,4 L soros négyhengeres 16 szelepes benzines 100 LE (74 kW; 99 LE) (Motor-kód - AFH)
Olyan problémája van, hogy ha rövid távon megyek vele, akkor nem biztos, hogy beindul (persze van alkalom amikor igen). Ha hosszabb távra megyek például 30km akkor semmi baja, utána leállíthatom és "pöc-röff" indul. Rövid távon 15-20perc várakozás után indul be újra.
Automata dúsító hőmérséklet-szenzora. Ennek fokozatosan már félmeleg motornál le kellene lőnie a dúsítást, ha nem teszi, 10-20 perce guruló autónál nem fog beindulni, mert túl van dúsítva. Ez a fő tippem.
De aki erre nem gondol, azt nem nevezném szerelőnek, szóval csúnya lenne, ha ezt az opciót nem ellenőrizték volna.
Kedves Wadmalac!
Köszönöm a válaszodat. Igen, erre gondolt a második szerelő is, de sajnos nem ez volt a hiba. Kitisztított valamit. Meg kicserélte az érzékelőt, de így is megmaradt a probléma.
Nem tudom, találgatok. Megfordult a fejemben, hogy ha meg van kopva a hengerfurat, akkor bemelegedett, csökkent viszkozitású olajjal esetleg romlik a kompresszió, ha már nem "úszik" az olajban a gyűrű, volt ideje lefolyni. Hidegen meg a magasabb dúsítás miatt esetleg a rosszabb kompresszióval is indul.
De lehet, hogy hülyeség.
Ez már olyan próbálkozás, mint amikor profilerrel keresik a gyilkost. :)
Hát ez az én agyament ötletemet nem zárja ki (ettől függetlenül én is valószínűtlennek tartom).
Hallod-e, nem lehet, hogy a beömlő és a motorblokk közt valami vetemedés miatt fals levegőt szív, amíg nincs egyenletesen bemelegedve? Amikor mindkettő hideg vagy meleg, nincs rés, de amikor a beömlő még hideg, akkor van?
Ez most jutott eszembe, lehet, hogy ez is hülyeség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!