Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Passat b5 üzemmeleg motornál...

Passat b5 üzemmeleg motornál sokáig indítózik. Ennek mi lehet az oka?

Figyelt kérdés
Az autóban van màr 400 e km. Mielőtt mindenki azt írja hogy carrá van kopva a motor leszögezném,hogy az olajat nem eszi! Hidegen pöcc röff.Lehet olyan gond hogy víz hőmérséklet érzékelő? (Màrmin làttam valami olyasmit ami a vìztérben van és mintha az adagolónak adna infót,egy érzékelő)

2014. nov. 25. 23:56
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Ha megkopnak a nyomóelemek az adagolóban, akkor azok tudnak olyat produkálni, hogy hidegen pöccre indul, melegen meg nem nagyon akar.
2014. nov. 26. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Elképzelhető, mert hidegen a gázolaj kicsit sűrűbb ezért a kopott adagolóban/PD elemben is fel tud épülni a megfelelő nyomás, míg a melegen híg gázolaj már elszökik a megnőtt illesztési hézagokon.
2014. nov. 26. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 Wadmalac ***** válasza:
A hideg dúsítást állító szenzor/vezérlés is lehet az ok. Ez az olcsóbb verzió, de bizony van elég jó esély a fenti kopásos gondra is.
2014. nov. 26. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Az utolsóhoz már megrendeltem az alkatrészt,remélem megoldódik annyival.Mindenkinek köszönöm a választ még annyit szeretnék kérdezni,hogy ha a dúsításos dolog a gond akkor az miért baj?Mármint gondolom az érzékelő hibája folyamatosan azt jelzi,hogy hideg a motor és így egyfolytában dúsít...de kérdem én ha egyfolytában dúsít annak mi köze ahhoz hogy nehezen indúl? Lehet hogy ez lesz a megoldás mert ha jobban belegondolok a fogyasztás is nagyon magas,ami ugye lehet a folyamatos dúsítás eredménye.Azt viszont nem értem hogy miért nem magas az alapjárat...ha dúsít egyfolytában
2014. nov. 26. 20:43
 5/13 Wadmalac ***** válasza:

"kérdem én ha egyfolytában dúsít annak mi köze ahhoz hogy nehezen indúl?"

Ha ez az alkatrész a hiba, akkor előfordulhat, hogy épphogy túl hamar veszi el a dúsítást, attól szenved a melegindítással.

2014. nov. 27. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
Istenem.. dúsítás a benzinmotoroknál van. A dízelnél a gázpedál lenne akkor maga dúsító. Ennek ellenére légtömegmérő a dízelekben is van, legalábbis a modernebbekben, aminek a hibája okozhat rendellenes működést, mert annak a jelét is számításba veszi a motorvezérlő elektronika. Tehát kedves kérdező, még a légtömegmérő is lehet ludas a dologban, VW-s körökben nem ismeretlen ez a probléma sem.
2014. nov. 27. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Ez 97-es passat az új kasznis nem malac elejű,de még nem is pd motoros szerencsére,hanem adagolós...
2014. nov. 27. 09:06
 8/13 A kérdező kommentje:
javíts ki ha tévednék,de azt hiszem a ventó-van is van egy kar,amit ha kihúzól dúsít a hármas golfban szintén legalábbis annak nevezik az biztos...
2014. nov. 27. 09:08
 9/13 A kérdező kommentje:
mármint ventó-ban
2014. nov. 27. 09:09
 10/13 anonim ***** válasza:
Az nem dúsítás, csak megemeli a fordulatszámot. Ez jól jön ha hideg a motor, mert ilyenkor nagyobb a belső súrlódása a motornak, ezért az alapjárat nagyon alacsony lenne, ami egyrészt káros a motornak, másrészt nagyon figyelni kéne elindulásnál hogy ne fulladjon le. Persze megtévesztő módon ugyanaz a piktogram van a karon mint a karburátoros benzineseknél a szívatóén, azért hogy rögtön beugorjon a parasztnak hogy hidegen azt rákőhúzni.
2014. nov. 27. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!