A szupersportkocsi gyártók tönkremennek-e ha a Teslának sikerül beindítani új elemgyárát és ezáltal leszorítani kocsijai árát? Jelenheti-e ez a mai szupesportkocsik csődjét?
ne túlozz,szó nincs róla hogy nem merne ki állni más autóval hiszen szinte biztos le is nyomná,kevés autó gyorsul azért 4s alatt.
én pusztán azt mondtam hogy a veyronal olyan magasra raktad a lécet amit sokan meg sem akarnak ugrani.
egy ferrarit nyilván le tudna nyomni egy veyron de mondom itt nem csak a száraz adatok miatt vannak akik egyes típusokat vesznek.
félórás töltési idő nagyon jónak mondható szerintem hiszen nem kis akuról van szó de ha bele gondolsz hogy mész valahová a gyors autóddal de be kell iktatni fél óra töltést is az azért elég le lombozó.
mégis ki szeretne fél órát várni a kúton?
amúgy ha már elterjedtebb lesz az elektromos autó akkor tuti hogy arra is szabnak ki valami adót ami miatt annyi költséggel fog járni mint egy mai benzines.
ott a bioetanol is amit olcsón elő lehet állítani és az elején még olcsó is volt hiába evett az az autó belőle 20-25%al többet.
elkezdtek keverve tankolni a benzinesek vagy sokan át tértek az E85re teljesen aztán szépen elkezdték emelni az árát a sok adóval.
pedig sokkal jobb üzemanyag lenne mint a benzin,nem gyengébb az autó vele és környezet barát is valamint lehetne olcsóbb is a közlekedés de persze ilyen nincs mert az olcsót fel kell drágítani.
Nem érted a sznob milliárdosok életszemléletét és a tesla sem nekik gyárt jelenleg kocsit...
Egy vicc: Két újgazdag nőcske beszélget.
-Nézd milyen szép új táskám van!
-Mennyibe került?
-3millióba!
-Te hülye vagy, itt a szemközti boltban 5 millióért is megvehetted volna!
Tévedsz!
A szuper sportkocsikat korlátozott számban gyártják. Ezért olyan drága és azért mert nagyon RITKA!
Amiből sok van az idővel értéktelenné válik.
Amúgy én is Tesla-t vennék mert a villany motor nyomatéka semmihez nem fogható.
Akkor itt lesz a kutya elásva miért látom másképp! Szerintem azért arra a gazdag sznobok is odafigyelnek ,
hogy a pénzükért mit kapnak és nem hiszem
, hogy megvennék ha nem lenne valami plussz tartalom. pl ferrari : motorhang, kinézet, csúcstechnika
Szerintem mindenféleképpen kell valami pluszt nyújtania ezeknek a luxus termékekenek és persze amiből sok van az
nem ér annyit. De ha egy tömegtermék minősége eléri vagy elkezdi meghaladni egy másik luxustermék minőségét az azért csak kihatással van a luxus termék iránti keresletre is. Főleg úgy hogy ez esetben talán inkább a tömegtermék az ami
a csúcstechnikát tartalmazza.
/ Szerintem azért arra a gazdag sznobok is odafigyelnek ,
hogy a pénzükért mit kapnak és nem hiszem,hogy megvennék ha nem lenne valami plussz tartalom./
akkor azt mond meg mi a plusz tartalom egy maybach exeleroban,hosszú mint egy vonat de mégsem limuzin,erős mint állat de ennek ellenére csak egy audi r8 szintjén gyorsul kb. ,kanyarokban a mérete miatt nem hozza a sportautók szintjét,gyorsnak villám gyors de nem a leggyorsabb autó.
a belső sem hozza szerintem azt a szintet amit elvárnánk az áráért.
és az autó 8 millió dollárba került amit meg is adtak érte.
Ferrari, Lambo, maybach, Rolls, Bugatti stb márkák nem gyártanak "pórnépnek" való kocsikat csakis méregdrága nem tömegtermelt autókat adnak el, ezért drágák. Mert lehet hogy egy Nissan Gt-r keresztbe hosszba lenyomja ezeket, de az meg gyárt Micrát meg platóskocsit stb az meg elveszi a presztizsét a márkának.
Ezek a márkák csak az ultragazdag rétegnek termelnek, és ezt tudja mindenki mennyibe kerül kb egy ilyen kocsi és használtan se lesz akkora értékvesztése mint egy szintén luxuskocsi Audi A8-nak amit a telepicigó megvesz 300ezerért használtan. Lambót soha nem fog venni, hacsak nem Győzikének hívják :D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!